neděle 14. dubna 2013

Volná neděle

Tak jsem si myslela, jak si dnes pospím, když mám ten volný den, jenže brzy ráno mě vzbudil šílený vítr - takový jako byl, když jsem sem přijela. Dlouho jsem se převalovala až jsem tedy v 9,00 vstala... Říkala jsem si - chvíli počkám a uvidím jak se vyvine počasí dále... No a teď když jsem si už říkala, že bych jela vlakem do Sandnes a prošla tohle město, tak kouknu z okna a ono prší. Takže dnes asi strávím den doma - je tu vážně počasí, že by psa nevyhnali...

Teda to je čina dneska tam venku... Už jsem si musela i vohulit topení na 27°C, protože jak tak jenom polehávám v posteli, tak je mi tu zima :-(  Chvílemi sněží, chvílemi prší, ale pořád fičí pořádný vichr :-(

Tak dnešní den jsem totálně zazdila - celý den doma, ani paty jsem nevytáhla... Doufám, že takových volných dnů nebude více a příští víkend už bude lepší počasí abych vyrazila na nějaký výlet.

Žádné komentáře: