pondělí 15. dubna 2013

Takové normální pondělí

Tak dnes v noci to měla Ellen celkem perné - narodilo se celkem 13 jehňátek, ale všechno zvládla Ellen sama, protože my v noci spíme :-D
Takže ráno všechno to zvěrstvo nakrmit a napojit vodou je pěkná makačka. Ještě před krmením jsme pokládali novou podestýlku - teď to děláme tak po 3-4 dnech, někde skoro obden. Takže to bylo zase náročné. To nejlepší si necháváme vždycky nakonec - a to je čtyřkolkou dovézt energetické granule ovečkám venku - normálně se nám tam rozmnožili - prvně jsme napočítali 27, no a já v sobotu 28 a dneska jsme s Alinou zase napočítaly 28 :-D
Abych se přiznala, tak práce mě občas baví a občas ne, to podle toho jak jsem unavená nebo jak se mi co povede. Ellen, když se mi něco povede, tak mě pochválí, že tak to je skvělý, že to je v pořádku, ale když něco pos...u, tak mi  to taky řekne.
Po polední výměně vody jsem si myslela, že se budu zase jen tak poflakovat, protože dneska sice už nepršelo, ale zase tu strašně fičí vítr. Ale napsal nám Markus, jestli bysme nechtěly někam vyrazit, že má volno a že se mu nechce být na té farmě (moc se mu tam nelíbí, nebaví ho to tam už a ani si moc nesedli s tím jejich farmářem, česky řečeno je to prý blbec). Takže jsme jeli k moři, tam kde se nám s Alinou nejvíc líbilo, je tam maják, vede k tomu pěkná procházka. A našla jsem tam zase kešku. Odpoledne jsme zase všechno to zvěrstvo nakrmily a po krmení jsme si počkaly na další jehňátka, prvnímu se ale moc nechtělo, tak mu musela Ellen pomoct a nakonec i druhému. Pak byla hned večeře - teprve podruhé za tu dobu zbytky od včera.

Večerní výměna vody se protáhla do 22,45, protože to zrovna na jednu ovečku přišlo, tak jsme tam s Ellen zůstaly a pozorovaly zrod nového života :-D a vytvořily jsme pro ně hnízdečko :-)

Žádné komentáře: