pondělí 29. dubna 2013

Deštivé pondělí

Dnes normální pracovní den, akorát ovce jsou čím dál tím smradlavější a špinavější. po pár hodinách mají podestýlku jednu velkou sr...u, takže odpoledne jsme jim dali poslední dávku slámy. Už brzy by jsme je měli vyhnat ven na pastvu. Po polední výměně vody jsem chtěla jít na procházku, protože sice bylo zataženo a foukal vítr ale aspoň nepršelo, jenže než jsem se rozhoupala, tak se rozpršelo a pršelo celé odpoledne. Odpoledne jsme dělali ještě nějaké úpravy a klasicky nakrmily. Teď mě nejvíc baví krmit 6 jehňátek mlíkem z flašky - oni se po mě tak sápou jeden přes druhýho a okusujou mi prsty, občas použijou i zuby a to už  docela i bolí. Ellen se zmínila, že jejich rádio informovalo o výbuchu v Praze, asi si všichni mysleli, že jsou to teroristi a on to byl akorát plyn...
Před chvílí dokonce spadlo pár krup a teď se zdá, že vysvituje sluníčko - opravdové norské aprílové počasí. Večer přijde Victoria na film, tak máme zase aspoň program :-)

Žádné komentáře: