pátek 5. dubna 2013

Cyklovýlet Kleppe

Dnes ráno krmení a pak zase až do odpoledne volno, takže jsem se vydala na výlet na kole. Alina, že by jela taky na kole, ale ne tak daleko jako jezdim já, takže ona jela jenom do vedlejší vesnice a já si střihla zatím nejdelší okruh do Kleppe - 34 km. Po cestě tam jsem potkala v jednom místě spoustu mezníků a dva byly i vyvrácený, tak mě napadlo, že by to byl pěkný suvenýr z Norska, jenže pak jsem si uvědomila, že by to byla krádež a ještě by mě někdo viděl... tak jsem si nechala zajít chuť :-D
Pak nic moc zajímavého nebylo. Až v Kleppe krásný park, kde se dá chodit pěšky i na kole. Neprojela jsem ho celý, ale co jsem viděla, tak to měli moc pěkné - v jednom místě podium (asi na nějaké koncerty), pak venkovní posilovna, pak dětské hřiště, a pak plácek na barbecue:



V Kleppe jsem zašla do obchodu a koupila si nějaký chleba, protože už mi tady ten toustový krájený chleba leze krkem, tak abych měla nějakou změnu. No a ještě zmrzlinu :-) Ještě před tím mě ale zastavili nějací žáci, jestli by se mnou mohli udělat inteview :-D Tak jsem jim řekla, že umim jenom anglicky (vypadali tak na 10let, tak jsem si myslela, že oni anglicky umět nebudou). Jeden se toho ujal a začal se mě ptát - totálně jsem pohořela - hlavní město Austrálie, kolik žije na zemi tygrů a zbytek už si nepamatuju. Zpátky jsem to vzala zase kolem jezera Froylandsvatnet do Bryne. Cestou jsem potkala dvě Škody Felicie vínové barva - asi nějaké oblíbené auto tady :-D
Odpoledne zase krmení a dostali jsme od Ellen rozvrh dne od příštího týdne - abychom to měly všechno sesumírované a na nic nezapomněly. Takže z toho vyplývá, že výletům je prozatím konec, protože každý den do 12,30 držíme hlídku u ovcí jestli náhodou nerodí jehňata a odpoledne od 16,00 krmíme (pokud nebude ještě něco navíc). A v 21,00 máme dodat vodu, takže nabitý program.
Pořád nevím kam zítra, tak snad to během večera vymyslím. Hlavně bude záležet na počasí, jaké bude až se zítra ráno vzbudím.

Ještě dodám dnešní večeři - tortily, mleté hovězí maso, salát, dresing, nějaká pálivá omáčka, rajčátka, kukuřice, ananas - každý podle chuti. Mňamka :-)

Žádné komentáře: