úterý 30. dubna 2013

Čarodějnice

Tak zatímco v Čechách určitě všichni pálej čarodějnice nebo aspoň opékají buřty nebo grilujou, tady u nás na severu v tento den se žádná tradice nedrží. Škoda, docela bych měla chuť na takovýho buřta nebo nějakou flákotu na grilu :-)
Dnes jsem se během dne docela nudila a tak jsem si odpoledne i na chvilku schrupla. Protože bylo ošklivý počasí a my nemohly venku připravovat ploty. Tak jsme se dneska moc nepředřely. A jelikož se mraky a déšť pořád tak střídaly, tak jsem ani nešla nikam na procházku. Stále tu i fouká vítr, tak to není moc na kolo.

Zapomněla jsem dodat, že dnes poprvé jsem pracovala u koní :-D Tedy abych to upřesnila, jen jsem do košů těch koní, který byli na závodech, dala krmení, takže jsem byla jen v prázdných stájích :-) Kdyby tam byl kůň, tak bych tam asi nevlezla.

Závody nic moc - Geir nevyhrál ani jeden závod :-( Aspoň jsme si tam uloupili každá dvě firemní trička :-D Na zpáteční cestě Ellen zahlédla auto s českou SPZ, bohužel já ne, tak si dělala srandu, že je můžeme sledovat a zeptat se jich jestli tu bydlí nebo jenom cestují :-)
Po příjezdu na farmu nás naštěstí žádný nový přírustek nečekal, tak jsme v klidu vyměnily vodu a v 22,00 jsme skončily :-)

Žádné komentáře: