neděle 7. dubna 2013

Jogging

Na dnešní oběd přijel Mats, protože Maren je u rodičů na severu Norska (viděli jsme fotky - je tam spousta sněhu). Po obědě jsem trochu odpočívala, pak jsem šla klasicky nakrmit - když to musím obstarat sama, tak mi to trvá tak hodinu. Podařilo se mi rozsypat energetické granule, které dostávají ovečky, které porodily a ztratila jsem takový šroub, který se používá pro uzavření boxu na tyhle granule... všechnno Ellen viděla, takže jsem vážně zaperlila...
K obědu bylo maso s nějakou smetanovo-paprikovou omáčkou s kaší, brusinky a zeleninový salát. U nás by asi k tomuhle jídlu byly knedlíky, ale protože tady knedlíky neznají, tak byla kaše. Do zeleninového salátu zase vždycky Ellen přidává ananas (jak nemám ráda když se do slaného jídla přidává něco sladkého, tak jsem si na to už docela zvykla :-)
Po krmení jsme se rozhodly s Alinou pro jogging :-D Běžely jsme přesně hodinu - přibližně vzdálenost 6km, takže opravdu pomalé tempo, ale nemá cenu to pro začátek přepísknout... Přeci jenom se potřebuju zítra hnout... Taky běhat v téhle zimě neni úplně ideální, takže jsme zvolily raději to pomalejší tempo. Dokonce chvilku na nás i zasněžilo, jinak svítilo sluníčko ale trochu zase foukal vítr. Dneska se mraky honily celý den, chvíli mrak, chvíli sluníčko.

Žádné komentáře: