pátek 26. dubna 2013

Děti ze školky

Včera jsem zapomněla dodat, že jsme venku u ovcí našli jedno mrtvé jehňátko. Vůbec jsme nevěděly, kde se tam vzalo. Dnes dopoledne tam s námi Ellen jela, aby zjistila co a jak. A říkala, že je možné, že bylo uvnitř jedné ovce (tedy spíš ročního jehněte), ale že to nechápe, protože všechny byly na screeningu a nic tam vidět nebylo. Ještě že v tom množství jehňat, co už máme, se to jedno zbytečně mrtvé ztratí. Tak tedy dnes zbývají už jenom 9 ovcí v horní části a 8 ovcí v dolní části, které ještě neporodily :-) Takže už máme celkem něco kolem 200 jehňat - už se to nedá spočítat.
Kvůli dětěm, které přijely po poledni, jsme musely položit novou slámu na zem, protože oni jak si hrajou s těmi jehňátky, tak se válejí po zemi, tak aby se neválely v těch sr....ch.
Jehňátka jsou roztomilý, ale ovce už nemůžu ani cítit - já tam mezi nima lítám, nejdřív s kyblíkama vody, pak jim tam pokládáme tu novou podestýlku a oni se pořád pletou tam, kde já chodím, nejradši leží u dvířek, takže je musim horko těžko zvedat... Ale oni se ani nehnou. Snad ani nemají mozek. Už se s nima moc nepářu a když mě naštvou, tak do nich kopnu, aby se zvedly.
Je to nespravedlivý - jak teď máme s Alinou volno v jiné dny, tak ona vždycky vyžere to lepší počasí a přitom ani nikam moc nejezdí na výlety. Předpověď na tenhle víkend - sobota (Alina má volno): polojasno, bez deště, 8°C, neděle (já mám volno): déšť, 6°C, silný vítr. Ach jo. To nevim co budu dělat.

Odpoledne jsme jenom nakrmily a pak jsme provětraly s Alinou čtyřkolku, když jsme vytahovaly kolíky od plotu, které před několika týdny nešly vytáhnout, protože byly ještě ve zmrzlé zemi.

Jelikož je tu zase Ina, tak k večeři byly palačinky :-)

Večer doufám jenom vyměníme vodu, protože dneska máme párty jenom s Alinou - no párty se tomu ani říkat nedá, jen jsme si koupily pivo a víno a pustíme si nějaký film.



Žádné komentáře: