neděle 28. dubna 2013

Tak a půlku mám za sebou :-(

Dnes byl krásný den. Sluníčko, teplo, práce tak akorát. Ráno mi všechny práce trvaly 2 hodiny, pak jsem do 12,00 relaxovala a zkoukla jsem páteční díl Vyprávěj. Ve 12 jsem vyměnila vodu. A protože se nic zvláštního nedělo a na odpolední směnu jsem měla být připravená nejdřív v 15,00, tak jsem se vydala na procházku ke mlýnu do Fotland. Tam byla nějaká rodinná sešlost či akce či co, tak jsem pokračovala dále k vodní elektrárně a tam se asi hodinu slunila a poslouchala mp3 :-) parádní relax :-) v jednu chvíli se mi zdálo, že jsem slyšela hřmět, mraky se nějak honily, ale nic z toho nebylo. Odpolední směna začala v 15,45. Stěhování ovcí a jehňat v dolní i horní části. V dolní nyní máme dvě velké školky a už jenom 5 ovcí, která ještě neporodila. Protože je uvnitř u ovcí opravdu horko a smrádek, tak jsem se při práci pěkně zapotila. Vypadá to, že s vrtačkou budu ode dneška profík :-) A taky budu mít pěkný svaly :-D
Pracovaly jsme i se Siri, která přijela na víkend. Odpolední šichta skončila v 19,15.
No a ty pozdní večeře mě tady asi zničí. Třeba dneska jsme měli večeři až v 20,30. Siri vařila špagety se smetanovou omáčkou, mletým masem a žampiony. Pak jsem hned šla vyměnit vodu a protože jsem nic zvláštního na ovcích neviděla, tak jsem radši rychle opustila pracoviště, aby se mi večerní směna neprotáhla zase do noci. Přijel k nám Michal a koukali jsme na Rychle a zběsile. Domluvili jsme se na zítřek, že něco spolu podnikneme, ale ještě nevíme co, protože má celý den pršet :-( Ach jo. Alina to pěkný počasí dneska vyžrala.



No a dnes jsem přesně v půlce pobytu tady. Je 45.den a já tu budu 90 dní. Utíká to tu rychle. Hlavně každý den je jiný.
Malé zhodnocení:
- v angličtině jsem se zlepšila jenom trochu, stále občas Ellen moc nerozumím, ale ta už si zvykla, že když mi říká co mám udělat, tak to řekne co nejjednodušeji a nebo to spíš ukáže
- ovce a jejich smrad mi už lezou krkem
- první jehňátka co se narodily, tak z nich už jsou velký rošťáci, pořád někam utíkají a už je ani skoro neunesu, jak jsou těžký
- po těch šesti týdnech tady už mi leze krkem ten jejich toustový chleba, tenhle týden poprvé Ellen koupila chléb, který trošičku chutí připomínal náš chleba, tak jsem ho snědla skoro půlku já :-D
- ale jinak jak Ellen vaří, tak to mi moc chutná (až na tu Kumlu)
- práce mě baví, ale určitě bych to nechtěla dělat celý život...
- nechci to zakřiknout, ale asi už jsem si na tu těžkou dřinu zvykla, takže záda zatim dobrý
- už jsem si i zvykla na křivou a krátkou postel :-)

Žádné komentáře: