pátek 19. dubna 2013

Teď se ani nezastavíme

Tak teď se opravdu ani nezastavíme. Včera jsme pracovaly zase od rána až do večera, jen asi hodinu pauza na sváču, takže jsme dojeli pro zásoby na večer - Markus a Victoria k nám přišli na návštěvu. Takže práce spočívá ráno vyměnit vodu, nakrmit, položit novou podestýlku, přemístit jehňata, vytvářet a přestavovat nové ohrádky pro nová jehňata, asistovat při rodění atak pořád dokola. K večeři byly zase oblíbené palačinky s osmaženou slaninou - nechápu Geira - ten si palačinky namaže máslem, kydne na ně marmeládu a přikusuje k tomu tu slaninu a ještě vařený brambor... Večer jsme tedy koukali na film - Ellen nám půjčila projektor, takže jsme si to pouštěli u Aliny v pokoji, protože tam má takový bílý závěs - luxusní kino. Akorát Markus vybral horor - Sinister. No děs a hrůza. Z filmu jsem nic neměla, protože půlku filmu jsem neviděla, protože to bylo strašný a to co mluvili jsem zase moc dobře nerozuměla. Pak tam pustili naštěstí nějakou kreslenou pohádku, kterou jsme ale nedokoukali, protože už bylo pozdě a chtěli jsme jít všichni spát.

Dnes zase pracujeme od rána. Ellen dopoledne někam odjela, jen nám řekla, že jedna ovce bude rodit a že by to měla zvládnout, jen že máme keep an eye na průběh. Jenom kdyby něco, tak že máme říct Geirovi, že ten nám pomůže. No ovečka se zdálo, že dost trpí, za chvilku jsme viděly něco co teda nohu (jako kopýtko) nepřipomínalo ani náhodou, prozkoumaly jsme to a shodly se že je to ocásek - tak to je špatný, protože takhle pozadu to samo nepůjde. Takže jsme sháněly Geira, jenže ten byl jezdit s koňmi, tak jsme chvíli čekaly a když se vrátil, tak jsme mu řekly (bacha - neumí anglicky, ale ve vypjatých situacích se vždycky domluvíme :-) No a ten tedy to jehně odborně vytáhnul. Další dvě pak vypadly naštěstí samy :-) Během toho začala rodit další ovečka, Alina se starala o ty první vylíhnutá a já jsem úplně sama odrodila 3 krásná jehňátka :-D Ta šla naštěstí téměř sama - jenom trochu jsem je musela vytáhnout a proklepnout - nastartovat je. Skvělý pocit z dobře vykonané práce. Ellen se vrátila asi za hodinu, když už jsme je měly zvážený, dostali medicínu a desinfekci pupku :-)

Pak jsme tedy se šly nasvačit a poté jsme provedly zase nějaké stěhování a úpravy v ohrádkách. Teď máme 1,5 hodiny volno. Večer máme párty z Markusem a Victorií a prý dnes k nim má dorazit další working guest, který bude pracovat, až oni příští víkend odjedou. A má to být buď Čech nebo Slovák, tak jsem zvědavá... že by konečně někdo v blízkosti, komu budu rozumět? :-D Uvidíme jestli to nějak nepopletli, protože když jsem si vyžádala tady od místní agentury seznam ostatních working guestů, tak tam žádný Čech nebo Slovák nebyl.

Zítra mám volný den, předpověď vypadá slibně, takže doufám, že udělám nějakou túru.

Tak dnes nám Ellen odpustila večerní výměnu vody. Že prý, když je to rozlučková párty (Markus končí ve čtvrtek a Victoria v neděli), tak to udělá za nás. Takže odjíždíme k Markusovi a Victorii na párty. Už prý dorazil i další working guest, tak jsem zvědavá, jestli je to opravdu Slovák... Jupííí, konečně snad někomu budu dobře rozumět :-D

Žádné komentáře: