úterý 30. dubna 2013

Jako z hororu... (jen pro silné povahy!!!)

... dopadlo včerejší večerní výměna vody. Sledovali jsme s holkama film Pí a jeho život - pěkný film, ale trochu sci-fi... A když jsme jen tak odběhly k ovcím vyměnit vodu a doplnit energetické granule a nakrmit 6 osamocených jehňat mlékem (což děláme 4x denně), tak v horní části začala jedna ovce rodit, došly jsme pro Ellen a zatímco já jsem krmila jehňátka, tak nahoře probíhal boj o záchranu jehňátka - napřed šla jenom jedna nožička a hlava a druhá noha byla někde kdobí kde, přivolali jsme na pomoc i Geira, protože vytáhnout to jehně bylo vážně nemožné. Protože to všechno trvalo moc dlouho a jehně vážně ven nechtělo, tak bylo jasné, že jehně je mrtvé. Prvně jsme museli přivolat veterináře. Ellen nás upozornila, že veterinář mu bude muset uříznout hlavu, takže jestli to nechceme vidět, tak máme jít pryč, no tak jsem toho využila a šla jsem vyměnit vodu do spodní části. Jenže, to jsem stihla rychle a nahoru jsem se vrátila zrovna, když veterinář přijel - takže vzal si dlouhé rukavice, lubrikační gel a nůž. Nejdřív se pokoušel jehně vytáhnout - ale nešlo to ani jemu, tak mu uříznul hlavu a pak dlouho hledal druhou přední nožičku. Pak tahal tahal tahal, ovce trpěla jako zvíře, no ale nakonec se mu to povedlo - hrůzný pohled na tělo jenom z nožičkama - bez hlavy. Pak ovci odborně prohlédnul, dal jí nějakou medicínu a odjel. My jsme dokoukaly film a rozloučily se s Victorií, protože se s ní nejspíš už neuvidíme - v pátek odjíždí.

Žádné komentáře: