sobota 20. dubna 2013

Párty u Markuse a Victorie

V pátek nám Ellen odpustila večerní výměnu vody, takže jsme po večeři vyrazily k Markusovi a Victorii na párty. Dorazil už i working guest Michal ze Slovenska, který tu bude pracovat až Markus a Victorie odjedou. Takže jsem se s ním dala do řeči. Což mi nějak moc nešlo mluvit v češtině s někym koho mám před sebou :-D Všichni jsme se uvelebili v pohodlných křeslech, načali pivo, klábosili, vyzvídali od Michala všechno možné. Občas jsme Markuse škádlili, když Alina s Victorií se bavily německa a já s Michalem česky a slovensky :-D Markus nám nerozuměl :-) No a pak jsme vymysleli, že budeme hrát nějakou picí hru (drinking game). Tak první hra mě celkem odrovnala, protože to byla hra na pamatování toho co kdo řekl - jméno hry - I put in my backapack (dám do svého batohu) ... a první řekl jednu věc, následující musel říct věc, kterou řekl člověk před ním a takhle pořád dokola, takže šlo o to třeba zapamatovat si 15 věcí... No a ten kdo si to nezapamatoval, nebo to řekl špatně, tak musel pít panáka - na výběr byla jenom vodka :-D vzhledem k mé hooodně špatné paměti jsem téměř pořád pila já :-D Pak přišla na řadu moje slivovice :-D Pak další hra - I have never ever (nikdy jsem) ... a každý řekl něco co nikdy neudělal  nebo nezažil, nebo někde nebyl a ten kdo to udělal, zažil nebo tam byl se musel napít... No tak tady se zvedla hladina alkoholu všem :-D Zábava byla v plném proudu :-D Kolem půl druhé jsme to rozpustili, já spala u Victorie v pokoji, Alina u Markuse. S Michalem jsme se domluvili na nějakém výletě. Pochází z Liptovského Mikuláše - tedy pod Tatrami - takže také inklinuje k turistice :-D Zatím nic konkrétního, ale shodli jsme se, že je dobré, že můžeme pokecat v našem jazyce :-D Jinak, nějak extra mě nezaujal, ale asi to bylo tim, že jen co dorazil na farmu a navečeřel se, tak jsme přijely my s Alinou a začala párty a on se ani nestačil aklimatizovat na cizí prostředí. Tak uvidíme, jestli se příště víc rozpovídá...






Žádné komentáře: