sobota 13. dubna 2013

Páteční párty a sobotní makačka

Včera jsme v půl osmé vyzvedly Victorii a Markuse u nich na farmě a přivezly je k nám. V 21,00 se s námi šly podívat k ovečkám, protože jsme jim musely vyměnit vodu. Byli překvapený, že je všude tak uklizeno, říkali, že u nich u ovcí je strašný bordel a že leží ve sr....ch, že jejich farmář na úklid moc není. Tak jsme rády, že jsme tam kde jsme. Pak přišla na řadu moje hruškovice :-D Všem chutnala :-D tak jsme dali tři kola, pustila jsem jim k tomu české písničky a asi jsem všechny trochu opila :-D I když Markus (ze Skotska) je zvyklý na tu jejich whiskey, takže jemu to nedělalo problém :-) Padlo i všech šest piv - koupila jsem Tuborg, což je pivo z Dánska, bylo v akci a taky bylo celkem dobrý. Ne jako ty norský piva - to se moc nedá pít... Co mě pobavilo, když jsem Markusovi řekla, že mi je 27, tak on si prý myslel, že je mi 21 :-D No jooo, tak jsem tu prostě nejstarší :-D
Původně jsme mysleli, že budou u nás spát, ale Ellen se nabídla, že je o půlnoci hodí domů, protože stejně my tři (kromě Aliny) jsme museli v sobotu ráno vstávat do práce, takže bysme asi stejně déle nevydrželi. Takže o půlnoci velice povedená párty skončila :-) No padla půlka slivovice :-(
Victoria končí na konci dubna, takže jsme se domluvili na další párty :-D
No těžko se mi ráno vstávalo :-D ještě že na kocovinu je nejlepší fyzická práce na čerstvém vzduchu :-D To se jí člověk rychle zbaví :-D
Jo a Alině přišel balík z Německa - co jsem viděla, tak jí poslali z domova tabák a nějaký čokolády a sušenky. No tabák říkala, že si tu kupovat určitě nechce, protože je tu děsně drahý a místní čokoláda a sušenky jí tu asi nechutnají nebo co.  Nebo možná proto, aby si to tu nemusela kupovat za draho...

Dneska v poledne odjela s Markusem a Victorií do Stavangeru a těžko říct kdy se vrátí. A na víkend k nám přijela zase Siri s Inou.

Dnes ráno mi celé krmení trvalo 1,5 hodiny. Nejradši mám vozit energetické granule jehňatům co jsou venku... Už aby tam byli všichni, to bude pohoda :-D No a ještě, že zítra mám den volno, má sice pršet, dokonce hrozí i lokální záplavy, ale aspoň si odpočinou moje záda... Člověk by ani nevěřil, že to bude taková makačka - nakládat kolečka krmením, vozit kolečka, zvedat kyblíky s vodou a dvakrát denně :-D No ale zase ty svaly :-D

Dneska při odpoledním krmení jsem jak se říká propotila trenky :-D Dávala jsem novou podestýlku a pak krmila a ono už je docela teplo, takže příště budu muset asi odložit jednu vrstvu oblečení... Ještě večer vyměním vodu a pak hurá volno. Akorát škoda počasí - předpověď na zítřek není zrovna ideální :-(


K večeři byly tortily s mletým masem, salát, okurka, rajče, kukuřice, cibule, ananas, sýr, dresing - každý podle chuti co chtěl. Mňam :-)
Obloha se k večeru tak vyjasnila, že ani nemůžu uvěřit, že by zítra měly hrozit povodně... Tak uvidím.

Závěr dne:
Večerní šichta se mi trochu protáhla, protože jsem objevila novorozené jehně, takže jsem vyměnila vodu ovečkám a protože jsem poznala (tak, že nadzvednu břicho ovečky a když je to těžké, tak tam je ještě další jehně), že je tam další jehně, tak jsem došla pro Ellen. Čekaly jsme asi 20 minut a když to další jehně nešlo na svět samo, tak si Siri vzala dlouhou rukavici a jehně vytáhla... zajímavé to vidět. Jsou z toho krásná dvě černá jehňátka. Tak jsem jim dala výživu, vydezinfikovala pupek a přestěhovaly jsme je do vlastní ohrádky. Krásný závěr dne a vůbec tohoto dlouhého pracovního týdne. Zítra si doufám užiju zasloužené volno :-)

Žádné komentáře: