neděle 7. dubna 2013

1.pracovní neděle

Dnes poprvé jsem šla "do práce" sama, celá stáj byla prázdná (myslim to tak, že tam nebyl ani Geir, ani Mats s Maren. Tak jsem začala krmit. Teda naložit všechny ty kolečka s krmením je pěkná fuška. Ke konci mě bolela ruka...
Když jsem měla hotovo, zůstala jsem tam ještě a pozorovala jehňata - v jedné sekci už porodily všechny ovce. Vzhledem k tomu, že se nic speciálního nedělo a ani jsem neměla žádný vzkaz od Ellen ohledně jiné práce, tak jsem šla domů. Na dvanáctou jsem se zase vrátila k ovcím a dala jim vodu. Ellen řekla, že je neděle, že se dnes nic jiného dělat nebude. Takže odpoledne zase jenom nakrmím a jinak mám volno. Žádný výlet ale nestihnu, protože dnes je ve 14:00 oběd. No a na kolo se mi moc nechce, protože přes noc něco nasněžilo a teď to taje, takže je všude mokro.

Žádné komentáře: