úterý 9. dubna 2013

Další slunečný den :-)

Včera večer nám Ellen ukázala, kde bydlí další dva working guest (Victoria ze Švýcarska a Markus ze Skotska). Jeli jsme tam dvěma auty, Ellen se hned vracela a my s Alinou jsme tam zůstali. Markus se stará o krávy a Victoria vaří pro rodinu a malou restauraci, kterou mají u statku. Jsou už tady půl roku. Oba pracují každý den. Volné dny si třeba Markus vybral tak, že byl týden doma ve Skotsku. Ale prý je to dost záhul pracovat pořád bez jediného volného dne. Takže po našem příjezdu nám Victoria připravila takové šneky naslano. Ani nevim co v tom bylo a z čeho to bylo, ale bylo to výborný. Pak jsme o sobě vyzjistili všechny základní informace, popsali si kdo a jak pracuje, kde jsme v okolí byli. A dohodli se, že v pátek přijedou oni k nám :-) Jo konečně nebudeme muset někam jet, já nebudu muset řídit a budu si moct konečně večer dát pivo :-) Takže musíme s Alinou udělat nějaký nákup na mejdan :-) V půl jedenácté jsme se zvedly a jely domů.

Dnes ráno zase jenom krmení. A vzhledem k tomu, že jsem se ráno probudila opět do slunečného dne, tak jsem se projela na kole a našla další dvě kešky. Jinak žádný zajímavý cíl jsem neměla, prostě jen projižďka abych využila pěkné počasí. Ve 13,00 jsme měli barbecue - párky a mleté maso do hamburgrů - to byl dnešní oběd.

Jaro před našimi okny:

Polední barbecue:

Před odpoledním krmením jsme rušily starý plot, což spočívalo ve vytáhnutí kolíků, na kterých je natáhnutý provázek, některé šly vatáhnout lehce, ale s jedním jsem lomcovala tak dlouho až jsem ho ulomila, dva se nám nepodařilo vytáhnout vůbec (radši jsem to nebrala moc silou, abych nenadělala moc škody :-D
Pak jsme ten provázek dlouhý asi 1,5 km (což je obvod pastviny) smotávaly - vrtačkou, takže to byla sranda :-D Zase jsme se projely čtyřkolkou a Alina se učila couvat s vozíkem :-D což bylo celkem vtipný nás pozorovat, protože jí to vůbec nešlo (no já bych na tom byla určitě stejně). Takže ona vždycky kousek couvla a já jí ten vozík srovnala, pak zase couvla a já zase narovnala - a takhle postupně až jsme ten vozík zaparkovaly na správné místo :-D Ellen řekla, že ve volném čase můžeme trénovat couvání s vozíkem :-D
Pak byl akorát tak čas na odpolední krmení a právě včas jsme přišly k ovečkám, protože se právě narodilo další jehňátko :-)
Dneska bychom mohly zase jet do Sandnes na harness racing, ale Ellen dnes nejede, takže bysme musely jet "naším" autem za naše peníze, takže budeme na to koukat na televizi.

Večer jsme s Alinou venčily Denisse :-D to je pes Maren a Matse - takovej ten malej psík...

Taaak a dnes ve 21,00 poprvé nastoupily na večerní patnáctiminutovou směnu - pustit ovcím vodu, některým které nemají centrální zavlažovací systém vyměnit vodu ve kbelíku. Tím dnešní pracovní den skončil :-D

Žádné komentáře: