čtvrtek 25. dubna 2013

Kumla

Zataženo, odpoledne déšť, celkem teplo okolo 10°C. Odpoledne jsme vyhnaly dvě ovce ven do výběhu před domem. Připravovaly jsme podestýlku pro ovce a jehňata, protože zítra k nám přijdou děti od Iny ze školky. Zase jsme pracovaly téměř celý den, akorát 2 hodiny volna přes poledne. K večeri bylo typické norsko-švédské jídlo (už jsme ho jednou měli) - KUMLA. Pro mě je to to nejdivnější jídlo tady - v jednom hrnci se současně vaří - norské bramborové knedlíky, maso, párky a tentokrát ještě nějaká zelenina, kterou jsem neznala a jméno jsem samozřejmě zapomněla, ale bylo to žlutý a v dřezu jsem viděla nějakou fialovou šlupku. K tomu hořčice a kečup a zapíjíme to mlékem. Brrr, divná kombinace, chuťově to není špatné, ale nějak extra mě to nenadchlo. Našla jsem i recept (v angličtině):
http://allrecipes.com/recipe/original-kumla-recipe-from-mom/

Žádné komentáře: