pondělí 8. dubna 2013

O dnešku jsem měla poněkud jiné představy, ale že bych byla nespokojená, to se říci určitě nedá. Podle denního rozvrhu, který jsme v pátek od Ellen dostaly, jsem si myslela, že konečně začnemem makat, až se z nás bude kouřit. Ale vskutku tomu tak nebylo :-D
Ráno jsme klasicky nakrmily a práce navíc spočívala v tom, že jsme klekly na kolena mezi ovečky  (ne do těch sr...k, ale pod kolena jsme si daly takové papírové pytle od nějakého krmení, či co to je) a trochu jsme jim upravovaly podestýlku - vyrovnávaly do roviny. Takhle to zní hrozně, ale nebylo to tak strašný - přehrabovat se v té podestýlce... Jediné ne zrovna moc příjemné bylo, jak jsem si klekla a vystrčila na ty ovce zadek, tak oni do mě začaly strkat a kdyby měly rohy, tak mě na ně naberou :-D Byla to docela sranda - no prostě aspoň chvíli si musely dokázat, že jsou větší než my, když před nima klečíme na kolenou a ohýbáme se k zemí :-D
Pak jsme chvilku odpočívaly a k polednímu jsme se vydaly do Bryne - nejdříve natankovat benzín. Nejdřív jsme stály u stojanu a nevěděly, proč nám do nádrže nic neteče, už jsme se chtěly jít zeptat obsluhy, kde je zádrhel, ale pak vedle nás přijel nějaký pán, tak jsme to okoukly - muselo se zmáčknout tlačítko, že chceme tankovat Natural 95. Nevím, co jsem dělala špatně, ale ze začátku mi páčka pořád cvakala, že mám plnou nádrž. Až když jsem tam tu pípu zapíchla nějak našikmo, tak to plynule proudilo. Natankovaly jsme 32 litrů za 444NOK, tak si to zase přepočítejte. Akorát nevim, kolik kilometrů jsme na tu nádrž najely (na tachometru je myslim něco přes 400km, ale jistá si úplně nejsem).
Pak jsme se prošly v Bryne u jezera, odlovila jsem další dvě kešky, takže jsme měly aspoň nějaký cíl a vydaly se zpět k autu, v supermarketu jsem si koupila zubní pastu, protože mi už dochází a další čokoládu:-D
Před odpoledním krmením jsme měli oběd - nějakou hotovku z mrazáku - na kostičky nakrájené brambory, s brokolicí, minipárečkama a nějakou zeleninou v takové smetanovo-sýrové omáčce.
No teď jsme zase nakrmily a máme volno. V 19,30 jedeme na návštěvu do nedaleké farmy, kde jsou také dva working guests - kluk ze Skotska a holčina ze Švýcarska. Takže máme na večer aspoň program :-)

Žádné komentáře: