neděle 31. března 2013

Steinkjerringa

Ještě shrnu včerejší barbecue - grilovalo se vepřové maso a jehněčí párky. K tomu byl bramborový salát (brambory, cibule a asi i pórek a spooousta majonézy), zeleninový salát a nějaký dresinky.

Dnes budíček v 9:00, snídaně v 10:00. Dopoledne jsem se flákala - to se přiznám - dyť je neděle!!! Ve 13 hodin společný sváteční oběd s maminkou Ellen - fakt jsem si pochutnala - jehněčí maso - mňam, zapečené smetanové brambory, zeleninový salát, sos z červeného vína a brusinky. Po obědě jsme se vydaly k Maren a Matsovi a jeli jsme na výlet - Steinkjerringa (359 m n.m.) - neboli Matka Norska. Pěší výlet byl dlouhý asi 9 km. Jak jsem si myslela, že Norové nikdy nikam nechvátají, tak tady to bylo jinak. Bylo to celkem po rovině, ale místy po sněhu takže jsme šli celkem svižným tempem. Dorazili jsme k soše, vyfotili se, já našla kešku a zase jsme letěli zpátky. Je fakt, že byla docela zima, tak to nebylo na žádný moc dlouhý odpočívání a vysedávání, ale ani jsem se moc nestačila pokochat. Ono tedy vyložení nic extra zajímavého k vidění nebylo - jen zasněžené pláně a v dáli jenom zasněžené hory a na jedné straně moře.
Po výletě jsme se u Maren a Matse koukly na film v angličtině, takže jsem moc nerozuměla :-( a pak jsme jeli domů, kde nás čekal dezert - jahodové želé s vanilkovou omáčkou - mňam :-)

Žádné komentáře: