pátek 22. března 2013

Tak dneska jsme si fakt mákly!!!

Ráno klasicky krmení + čerstvě podestlat ovcím slámou, takže se práce protáhla na 1,5hodiny :-D Pak jsme se s Alinou vydaly autem na výlet k moři s malou procházkou po pláži :-) Zase jsem si zapomněla plavky :-D Po návratu jsem se projela kousek na kole - pokusit se najít kešku, ale zase se mi to nepodařilo - nechtěla jsem zahučet do rozvodněného potoka... Po cestě zpátky jsem zase viděla tu sovu - tentokrát na spodní větvi :-)
Páni, to budou svaly - po odpoledním krmení jsme nakládaly dřevo na vozík a vozili to k farmě, kde jsme to zase vyskládali - celkem tři káry. No nejvtipnější na tom bylo, že s motorovkou se oháněla jedna kamarádka Ellen - byla tak poloviční než já, ale nebála se toho :-) Práce se protáhla na skoro 3 hodiny!!!
Takže za odměnu jedeme dneska po večeři na návštěvu k Maren a Matsovi do vedlejší vesnice - posedět, pokecat :-) To jsem na to zvědavá...

Večer u Maren a Matse:
Vyrazily jsme autem - já se svolila, že si nedám pivo ani víno, takže jsem řídila. Bydlí v něčem takovém co bysme u nás nazvali bytovka nebo po novu apartmánový dům, mají 3+1 a nájem platí 7000NOK/měsíc -a to je tak nízká cena jen kvůli tomu, že je to prdel světa... prý ve Stavangeru jsou ceny za pronájem bytu tak 17000NOK. Ufff, hrůza... Takže jsme probrali spoustu věcí - skvělý je, že jim rozumim, takže stále mám problém pořád s Ellen, protože ta mluví strašně rychle a mám problém jí rozumět...
Maren byla jednou v Praze a říkala, že se tam chce určitě někdy vrátit, tak jsem jí řekla, až tam budou příště ať mi dá vědět, že je vezmu do hospody na pořádný pivo, protože prý v hospodě tam nebyla. Nechápu, tak když jedu jako cizinec-turista do Prahy, tak snad na pivo ne? :-D

Žádné komentáře: