sobota 16. března 2013

Zapomněla jsem ještě dodat, jaký je to úžasný pocit jít do obchodu - naložit do košíku co chci a nehledět na (tu norskou závratně vysokou) cenu :-D ještě, že už jsem tu dvakrát byla, tak jsem tak nějak měla představu, co je co a co mi chutná, tak to jsem si naložila :-)
Pořád tu dost silně fouká, ale dohodly jsme se s Alinou, že trochu prozkoumáme okolí farmy, takže vyrazíme na takovou menší procházku. Hlavně aby  nás ten vítr neunesl...
Jo a mají tu myčku, takže možná si odvyknu mýt nádobí :-D
A zase - s Alinou se normálně dorozumim, pak se přiřítí Ellen něco na nás spustí a ani jedna jí dost dobře nerozumíme...
Jo a ještě jsem zapomněla, že jedno z prvních aut, které jsme po mém příletu potkali na silnici byl Škoda Yeti hnědé barvy :-D a v Oslu při výstupu z letadla jsem viděla na letišti geodety!!!

Žádné komentáře: