čtvrtek 28. března 2013

Nějak jsem byla včera večer líná něco psát. Takže to dnes shrnu. Včera dopoledne se narodilo ještě jedno další jehňátko. Zatím je nekrmíme, protože pijí mléko od mámy.
Jelikož byl včera zase krásný den, tak jsem se rozhodla pro další cyklovýlet do blízkého okolí, nic extra zajímavého jsem po cestě neviděla, jen jsem se snažla najít několik kešek. Podařilo se mi najít 3. K první jsem se musela před večeří vrátit z tužkou, protože to byla tak malá krabička, že se do ní nevešla tužka a já si jí zapomněla vzít. Asi nejzajímavější na výletu byla keška u nějakého starého stavení, nyní to vypadalo jako salaš. A protože to bylo na takovém vyvýšeném kopečku, odkud byl celkem výhled do okolí, našla jsem tam kamenný hranol s čepovou značkou. U nás by to byl trigonometrický bod. Řekla bych, že i tady tomu tak říkají. Celou trasu jsem zase jela po menších silničkách, zpátky pak opět po cyklostezce podél rušnější silnice. Rozhodla jsem se projet novou cyklostezku skrz průmyslovou zónu v Bryne a vyplatilo se :-) Byl tam obchod a jelikož v příštích pěti dnech budou obchody kvůli Velikonocům zavřené, tak jsem si udělala zase nákup :-D Doufám, že mi brzy dojdou peníze, protože jestli to takhle půjde dál, tak přijedu jako koule a ještě k tomu s cukrovkou, protože jsem schopná tu sežrat dvě obrovské čokolády během dvou dní...
Akorát mě cestou vzaly záda, takže se nemůžu moc hýbat. Včera jsem tak nějak přežila odpolední krmení, pak jsme došli s Alinou pro tu kešku, do které jsem se nemohla zapsat. 
Od včera je u nás na návštěvě dcera jedné kamarádky Ellen. Jelikož jí je šest, tak anglicky neumí, jen se na nás culí, tak se na ní taky culíme :-) No a protože má ráda palačinky, tak byly k večeři zase palačinky, opečená slanina, brambor, marmeláda. Každý kdo co chtěl. Já si dala zase nejdřív palačinku se slaninou a pak jednu s marmeládou. Odvolávám, když jsem řekla, že Alina je anorektička, protože včera snědla dokonce více palačinek než já. Takže ona jenom k snídani a přes den moc nejí ale večeře většinou sní stejně jako já :-)
Večer jsem se snažila rozcvičit bolavá záda, ale moc to nepomohlo. Uvidím co s tím udělá dnešní den.
Jo a ještě jsme si včera koupili lístek na vlak do Kristiansandu na 21.května. U těchto dálkových vlaků je lepší si koupit lístek s předstihem, protože mají tzv. Minipris ceny, což jsou výrazně levnější ceny za lístek, takže jsme se rozhodli, že se na jeden den vydáme do tohoto města na úplném jihu Norska.

Žádné komentáře: