pondělí 25. března 2013

Cyklovýlet Knudaheio

Po dnešním ranním krmení jsem se rozhodla využít opět krásný den k vyjížďce na kole. Alina na kolo nechtěla, že prý se projde jen po okolí. Tak jsem vyrazila sama. Asi před třemi dny jsem se Ellen ptala, jestli to bude teď přístupné nebo tam bude stále hodně sněhu. Říkala, že tam bude určitě sníh. Knudaheio je asi jen 500 m od apartmánu, kde bydlí Maren a Mats a když jsme u nich byli, tak se mi nezdálo, že by tam bylo nějak moc sněhu. Tak jsem tedy vyrazila. Cestu tam jsem zvolila po menší silnici, kde nejezdí tolik aut (vlastně mě na 8 kilometrech minuly tak 2 auta). Zato terén se už trochu zvlnil, takže jsem si fakt mákla. Dnes je snad nejtepleji, takže jsem se při cestě i spotila :-D Je pravda, že když jsem dorazila na parkoviště ke Knudaheio, tak tam bylo o poznání více sněhu, ale nenechala jsem se odstrašit a na vrchol hory, kde je i kamenná socha, jsem se vydala. Krásné místo s výhledem do širokého okolí. Našla jsem tam i dvě kešky. Chvilku to vypadalo, že tam budu sama, ale k domečku, který je kousek od sochy, se vypravila i početná skupina lidí, nevim co tam dělali, ale koukli a zase se vrátili k autu a odjeli. V městečku Undheim mi to nedalo a zašla jsem do obchodu koupit si oblíbenou čokoládu :-D a vzhledem k tomu, že byly v akci, tak jsem vzala hned dvě. Ovšem po příjezdu domů, když jsem "pročítala" místní noviny, tak jsem se dočetla, že v tom samém obchodě (Coop) v Bryne mají tu čokoládu ještě o 7NOK levnější... No holt menší město je dražší. Zpáteční cestu jsem vzala po hlavnější a kratší silnici, ale stejně mě minuly tak 4 auta maximálně. Takže opět krásný výlet na zajímavé místo v okolí. Trasa 15km byla tak akorát. Na odpolední šichtu nastupujeme už v 15 hodin. 


Žádné komentáře: