sobota 16. března 2013

2.společná večeře

Jsme po večeři a shlédli jsme instruktážní video o rodění jehňátek.
K večeři byla rýže a kuřecí maso s nějakou smetanovou omáčkou a žampiony.
Abych upřesnila styl stravování tady v Norsku - přes den se stravujeme samy - můžeme si dát kdykoliv máme hlad cokoliv co najdeme v kuchyni, no jím zatím jen prověřené pokrmy - jako chléb (toustový) nebo bagetky, máslo, sýr, šunka, krevetová pasta, jogurt, ovoce, zelenina. Čaj se musel speciálně kvůli mě nakoupit, protože to tady vůbec nepijou... Tady se pije kafe po hektolitrech... Společné a teplé jídlo je jenom večeře.
Instruktážní video bylo v norštině, takže nám do toho Ellen tlumočila, takže jsem toho moc nerozuměla... ale podle videa to vypadalo celkem jasně, tak jsem to snad pochopila správně... Když Ellen začala vysvětlovat, že v době rodění (tzn. celý duben) v noci nespí, protože každou chvíli chodí do stodoly kontrolovat jak to probíhá a jestli nemá nějaká ovečka problém, tak jsem se pro jistotu zeptala, jestli my budeme taky asistovat v noci, tak na to řekla, že my jenom přes den... ufff, to mám tedy štěstí, to bych asi nevydržela celou noc nespat :-) ale přes den to budeme kontrolovat my a když rodění nepůjde hladce, tak doběhneme pro Ellen nebo to zvládneme samy??? podle toho videa to zas tak složitě nevypadalo, no uvidíme... :-)

Žádné komentáře: