čtvrtek 21. března 2013

Jo a pozor dnešní večeře :-)

Ještě jsem zapomněla přidat další typ na večeři:
- palačinky, opečená slanina, vařené brambory (nevim, jestli jsem to zmínila, ale tady se brambory vaří zásadně celé, člověk si je pak sám rozkrojí na talíři), marmeláda, máslo, kefírové mléko (nebo něco podobného, nevim co to přesně je, ale Ellen to dneska vysvětlovala tak, že je to dobré na žaludek :-) ... to všechno bylo dneska na stole.
No a teď si z toho vyberte. Nejlíp to nakombinoval Geir - ten si dal úplně všechno dohromady... Já teda nejdřív palačinku na slano s tou slaninou a bramborem, a pak jako zákusek jsem na ní kydla tu marmeládu (borůvková, ta je fakt vynikající). Ellen si dala jen palačinku se slaninou. No opravdu tu mají velice zvláštní kombinace jídel :-D ale zatím mi tu všechno chutná!!!

Žádné komentáře: