pondělí 18. března 2013

Večerní krmení a jízda čtyřkolkou :-)

Dneska jsme se ve volném čase vydali do Bryne - nejdřív jsme prolezli místním obchodní centrum - nic moc zajímavého - pár obchodů stejných jako u nás, jinak samé oblečení a domácí potřeby. Chtěla jsem si tam koupit turistickou mapu této oblasti, kterou jsem u nás nemohla sehnat, ale tady byla za 249NOK, tak si to přepočítejte, kolik by mě to stálo v přepočtu u nás... za kus papíru...
Pak jsme tak nějak prošli centrum města, ač byl pracovní den, tak tam bylo celkem mrtvo - asi všichni pracovali.
V 16,30 začalo večerní krmení - už sami, Ellen to po nás jenom zkontrolovala. Ty ovce jak jsou hladový, tak jsou strašně agresivní, ale jakmile mají plnou pusu, tak jsou zticha. 

No a pak Ellen vyndala helmu a provezla nás na čtyřkolce, cestu zpátky jsem už řídila já. Když se svezla i Alina, tak jsme se pak každá sama vydali na krátkou projížďku - už vim, jak je zmrzlej motorkář, když nemá pořádné vybavení - jela jsem asi jen 10 minut a měla jsem tak zmrzlé ruce, že jsem nebyla schopná si ani sundat helmu (a to jsem měla od Ellen půjčené zateplené rukavice). No až bude teplíčko, tak to budou lepší projížďky :-) Teda řeknu vám, že to byla bomba jízda, člověk nemusí šlapat pěšky. Vymáčkla jsem z toho 30km/h :-D Ellen říkala, že se můžeme projíždět kdy chceme do max.vzdálenosti 300m od farmy (akorát nevim, kdo bude kupovat tu naftu, nebo na co to jezdí...).
Jo jinak z fotek je asi poznat, že dnes bylo zase krásné počasí - i když celý den mrzlo a foukal vítr, takže pocitově tak -5°C, ale sluníčko :-)




Žádné komentáře: