úterý 26. března 2013

Těžká dřina

Dneska ráno jsme klasicky nakrmily, poté jsme odvozily zbytky větví na čtyřkolce, takže jsme se parádně projely :-D a pak jsme ještě vyčistily chlívky u ovcí, takže jsme dopoledne pracovaly celou hodinu a půl!!!
A protože jedeme dnes odpoledne na závody, tak bude vyjímečně oběd ve 13 hodin. Takže jsme se před obědem šly s Alinou jen tak projít - celou cestu jsme prokecaly. Jí fakt rozumim. Vždycky když nám Ellen něco říká, tak se samozřejmě snažím rozumět a pochytit co je důležité, ale ne vždy se mi to podaří, někdy se jí zeptám, ať mi to zopakuje a někdy věřim Alině, že ta rozuměla vše, ale už se nám taky stalo, že jsme obě kývaly a pak když jsem se jí ptala co Ellen říkala, tak taky přesně nevěděla... Tak třeba dnes, když nám Ellen vysvětlovala, kam máme odvézt větve, tak já jsem si i myslela, že jsem jí rozuměla, ale Alina mě přesvědčovala, že ona to pochopila jinak, ještě že jsem si stála za svým, že tam kam jedu je to správně :-D A opravdu to správně bylo :-)
Takže dnes po odpoledním krmení se jedeme kouknout na závody. Vůbec nevíme kde to je, ale pojedeme za Ellen naším autem, tak doufám, že jí nikde neztratíme...

Dnešní oběd: zase mlíčná polívká tentokrát s květákem a rozpečnou bagetou namazanou jak jinak než máslem :-)

Žádné komentáře: