čtvrtek 14. března 2013

JSEM TU!!!

Tak to asi vezmu popořádku...
Na letišti Václava Havla to začalo málem evakuací - nevim co to tam nacvičovali, ale odletěla jsem...
Letadlo do Osla nebylo ani z poloviny plné, seděla jsem u okénka - celou cestu bez mráčku, takže jsem měla fantastický výhled na zemi, vedle mě nikdo, takže jsem si mohla natáhnou nohy. Ač jsme měli zpoždění, tak do Osla jsme přiletěli jen asi o 4 minuty později, než bylo plánováno. Vyzvednout batoh, přestoupit, znovu se nechat odbavit - jenže na všech přepážká svítí self service - takže jsem se musela odbavit sama - ještě že při mém minulém letu z Norska jsme se odbavovali také sami, tak jsem už trochu věděla co a jak, takže v pohodě. Vybrala jsem si zase místo u okna. Pak jen hodit na přepážku batoh a jít do fronty. Tam se se mnou dala do řeči nějaká Češka, která letěla do Alesundu (když jsem to říkala Ellen, tak vůbec nevěděla o jaké město se jedná - no asi jsem to vyslovovala špatně...). Takže jsem zbytek času (no asi jen 20minut) strávila s ní. Pak jsem se nalodila - letadlo do Stavangeru bylo už plnější. Let uběhl hodně rychle - bylo zase jasno, takže úžasný výhledy na nějaké hory - kde leželo plno sněhu. No a asi 10 minut před přistáním mraky, takže nebylo nic vidět. Pak až když jsme přistávali ve Stavangeru, tak bylo vidět město - jak je rozlehlý, krásný domečky jako krabičky a spousta ostrůvků rozesetých v moři. Po přistání to šlo zase rychle - malé letiště, takže hned jsem byla u bagáže, kde jsem hned poznala Ellen. Vyzvedla jsem batoh a nasedli jsme do auta a jeli směr Bryne, kde koupila večeři - pizzu :-D Takže první večeře na přivítanou taková typicky norská - pizza a zapíjeli jsme to Fantou. To nebyla pizza jako u nás - micro tenká ale pořádná, takže já s za celý den scvrklým žaludkem jsem jedla druhý trojúhelníček a už jsem nemohla (jáá takovej žrout) no když jsem viděla Ellen jak se sápe po čtvrtém trojúhelníčku, tak jsem se hecla a snědla i ten třetí, čtvrtej jsem už vážně nedala :-( No a pak mi ukázala hospodářství - psy, slepice, koně, ovce. Pak jsem udělala venku pár fotek a začalo se stmívat a byla pěkná zima - foukal docela vítr, což tu bude asi normální když na protějším kopci je několik hodně těch větrníků :-D

Nějaký další fotky jsem dala na rajče - pro představu jak to tu vypadá.





Odpověď na dotazy:
postel je samozřejmě krátká - ještě že je to manželská postel, takže budu spát asi úhlopříčně. Net funguje celkem obstojně, zatim... Nahoře v obýváku mají krb na dřevo a tady v pokojíku mám topení, který je zapojený do zásuvky, takže asi elektrikou - na takovym kolečku bylo nastaveno 15 (nevim jestli jsou to stupně) tak jsem to přetočila na 25:-D uvidim co to udělá - vypadá to že se tu neupeču :-D

Žádné komentáře: