čtvrtek 28. března 2013

Dodatek k dnešnímu dni

Před ranním krmením jsme museli ještě vyčistit podlahu ve všech chlívkách - to je fakt dřina - vůbec to nejde. Vlezla jsem do jednoho chlívku k ovcím a jedna ovce - strážkyně - do mě začala strkat hlavou a hrabala i kopýtkem. Nevim - kdyby měla rohy, tak mě snad na ně nabere. Další ovce si chce zase strašně hrát - ožužlává všechno co na mě visí - nebo třeba když mi kouká z kapsy čepice :-D No takže jsme si zase ráno mákly. A ještě k tomu jsem trochu nalomila ten nástroj, kterým to uklízíme...
Odpoledne jsme jenom nakrmily, dneska máme večeři už v 17:00. Už je tu i na návštěvě Siri, což je ta kamarádka Ellen, jejíž dcera tady s námi byla od včera. No a po večeři budeme koukat na harness racing, které jede Mats v Bergenu a dávají to v televizi (speciální kanál, kde dávají celý den závody živě nebo záznamy).
V neděli jsem chtěla jet na vyhlídkovou jízdu po Lysefjordu, ale Ellen mě od toho odradila, když řekla, že ty okolní hory jsou zasněžené, takže tam není nic zajímavého, že to máme nechat na květen nebo červen. A taky, že v neděli bude zase společný oběd, protože přijede maminka Ellen.

Žádné komentáře: