středa 27. března 2013

Harness Racing

Každé úterý se v Sandnes na závodišti Forus konají harness racing. Takže včera jsme vyrazily s Ellen na čumendu :-) Závodil Mats i Geir. Chvilku jsme byly s Maren ve stájích. A chvilku v uzavřené tribuně mezi místní smetánkou :-D
Když jsme tam asi v půl šesté přijeli, tak jsem si říkala, co tam proboha do půl deváté budeme dělat. Ale uteklo to docela rychle. Akorát jsem se moc neorientovala v tom, kdy byly vlastně jednotlivé závody odstartované. No prostě tomuhle sportu asi nepodlehnu :-D Jako vidět to bylo zajímavé, ale že bych tam musela jezdit každé úterý - no to nevim. Myslim, že Geir i nějaký závod vyhrál. Mats byl v jednom závodě čtvrtý a na ten poslední závod jsme tam už nebyly. Zpátky jsme vezli v autě pro převoz zvířat jednoho koně, tak jsme musely jet opatrně. Teda byste si nemysleli, že jsem to řídila já... řídila samozřejmě Ellen, myslím, že na to větší auto by mi moje papíry nestačily :-D 

Žádné komentáře: