pondělí 25. března 2013

Pro pobavení

Rozhodla jsem se s vámi podělit o příhodu, která se mi včera stala. Přestože mě včera Stavanger až tak moc nenadchnul, začala jsem včera plánovat cestování až tu v polovině června skončím s prací. Říkáte si, ještě ani nezačala pořádně makat a už plánuje co bude dělat po ukončení tohoto pracovního programu? Jenže já si musim zamluvit letenky, hostely atak. A na to je nejvyšší čas. No takže jsem si to krásně naplánovala, že odsud poletím do Bergenu - to má být prý krásné přístavní město. Tam přespím 2 noci a odsud se vydám vlakem do Myrdalu, tam přesednu na lokálku do Flamu (prý nejkrásnější železniční trať v Norsku, kdy vlak překoná na 25 kilometrech 700 výškových metrů), tam zase přespím a druhý den zpátky to Myrdalu a odsud zase vlakem do Osla. Vypadá to, že za mnou v polovině června nikdo nepřijede, aby tu se mnou podniknul nějaké túry v NP Hardangervidda a chodit někde v horách sama - na to se moc necítím. Takže jsem si chtěla pobyt tady prodloužit alespoň o tuhle zajímavost. Takže jsem si začala rezervovat ubytování v Bergenu - 1990 za jednolůžkový pokoj v centru Bergenu za 2 noci bez jídla a lůžkovin mi přišla přijatelná cena. S tím, že rezervace se zadáním údajů karty teď a zaplacení až tam budu a možnost zrušení rezervace zdarma myslim, že je slušná nabídka. No vzhledem k tomu, že jsem na serveru booking.com už několikrát něco hledala a vypadá to jako solidní server ohledně ubytování po celém světě. Takže jsem si to zarezervovala a když jsem se koukala po dalším ubytování ve Flamu, tak až tehdy jsem si všimla, že ty ceny nejsou v českých korunách nýbrž v norských :-D no to bych se tedy nedoplatila... zapomněla jsem si prostě přepnout na české koruny no. Takže rezervaci na hostel v Bergenu jsem okamžitě zrušila. Zkontrolovala jsem že v bankovnictví se mi ani nic neobjevilo. Takže jsem snad bez újmy :-D

Žádné komentáře: