středa 20. března 2013

Takový obyčejný den

Tak protože se dnes nic zvláštního nedělo, tak jsem vám do fotek vyfotila aspoň dárek, který jsme dnes dostaly od Ellen - zámek na kolo (takže teď už jsme kompletně vybavený a můžeme vyrazit na výlet) a propisku (na obrázku jsou ovečky, ale co je na ní napsáno, to fakt netušim...). Protože dnes jsem ani nic jiného nevyfotila (prostě jak není modrá obloha, tak to není ono.
Ranní krmení jsme zvládly za 35minut a protože dnes bylo zataženo a pořád tu mrzne, tak se nám ani nechtělo na žádný výlet. Takže jsme tak nějak byly na farmě. Odpoledne jsme se akorát projely s Maren na vozíku. No jako zajímavý to bylo, ale že by mě to nějak extra nadchlo to tedy ne - prostě ty koně mě nějak moc neberou. Ale aspoň jsme poznaly nové cesty a silničky, kudy se dá chodit na procházky. Měla bych to využít co nejdřív, protože jak nám Maren řekla, tak až bude teplo a tráva se zazelená, tak všude tady kolem se budou pást různá zvířata - koně, krávy, prasata, ovce.
Po večerním krmení jsme byly zaúkolovaný odvézt čtyřkolkou na zapřáhnutém vozíku dřevo do přístřešku na velikonoční párty. Takže jsme krosily místní pastviny na čtyřkolce - akorát couvání s vozíkem nebyla žádná :-) 
Dneska tu byla paní uklízečka a uklidila celý dům. Chodí sem přibližně každých 14 dní na velký úklid celého domu. Uklidila i u nás ve sklepě chodbu a koupelnu, takže my si uklízíme opravdu akorát ty naše světničky :-D Což je celkem pohoda :-)
K večeři byla - něco podobného mlíkový polívce - akorát tady v tom byl asparagus (což jsem si teď přeložila, že to je chřest - myslela jsem si že bych nikdy nic takového nepozřela, ale chuťově to bylo výborný) - a přikusovali jsme k tomu toustový chleba z topinkovače namazaný máslem (no všimla jsem si, že tady mají opravdu velkou spotřebu másla - za ten týden co tu jsem už jíme ze třetí vaničky). No je fakt, že mě to jejich máslo chutná - teda vlastně margarín.



Žádné komentáře: