pondělí 25. března 2013

To jsme si zas mákly!!!

Před odpoledním krmením jsme museli vyčistit podlahu v jednom chlívku, protože tam budou jehňata a ty to musí mít čisté. Takže jsme fakt dřely!!! Pořádnou práci jsme konečně zažily! Nevim jak to popsat, ale podlážka je plastová s takovými dírkami a bylo potřeba to prostě očistit od ovčích hovínek :-D Takže jsme dostaly takový nástroj kterým jsme to shrabovaly. Fakt jsme se u toho zapotily! Pak jsme nakrmily. A já byla z dnešního dne unavená, že zbytek večera jsem strávila v pokoji - úplně jsem zapomněla na další díl Vyprávěj, takže teprve dneska jsem si ho stáhla a podívala se na něj.
K večeři byl dneska mletý řízek, brambory, dušená zelenina a červená řepa - zkusila jsem i tu řepu, ač jsem si vždycky myslela, že mi nechutná, tak špatná nebyla.
No a pak jsem si konečně vyžádala od Ellen kontaktování jednoho kluka z Čech, který má být na farmě někde kus od Stavangeru. Prý na farmě nějaké kamarádky Ellen, takže vzala telefon a zavolala jí, no a pak nám předali telefony, takže jsme se s Radkem (tak se jmenuje ten kluk) dohodli, řekli si e-maily a domluvily se na nějakém setkání ve Stavangeru. Jak jsem později zjistila, tak on je na ostrově 1,5hodiny lodí od Stavangeru - na google mapách jsem si našla, že ten ostrov je 2km dlouhý a 1km široký - to teda nevim, co na tak malém území dělá - to tam bydlí asi jen ta jedna rodina. No to bych tam asi za chvíli trpěla klaustrofobií... No už jsme si napsali e-maily, takže se snad domluvíme a v nějakém volném dni se sejdeme ve Stavangeru, abych zjistila, jak to funguje i na jiné farmě.

Žádné komentáře: