neděle 12. května 2013

Volná neděle

No tak to je skvělý... po dlouhé době společná volná neděle a dokonce neprší :-D Přesto že jsme šli spát pozdě, tak jsem se probudila asi v 7.00, chvilku jsem se válela v posteli a pak začala vymýšlet co podnikneme. Takže jsem v 9.00 vstala, dala snídani a čekala na Alinu až se probere ze zimního spánku. Vymyslela jsem krátký výšlap na jeden kopec, odkud by měl snad být pěkný výhled. Jenže od rána mě trápí jaksi určité střevní potíže, víc to rozvádět nebudu, protože nevim, kdo všechno si čte tyhle stránky :-D
No takže Alina vylezla z kutlochu v 11.00, nasnídala se a pak jsem za ní zašla, jestli má nějaký návrh. Všímejte si, že jí dávám volné pole působnosti, že se může rozhodnout pro co chce ona, jenže ona hodí nezaujatý výraz a řekne, že neví kam jít, že nad tím ještě nepřemýšlela... Sakra, kdy to chce vymyslet???!!! No vzhledem k tomu, že jsem se nehodlala zdržovat a chtěla využít počasí, dokud neprší, tak jsem nadhodila výlet na Vårlivarden. Tak se zvědavě zeptala, jestli je to náročné... no je to do kopce, tak co jí na to mám říct. Tak jsem řekla, že to bude jen taková 1,5hodinová procházka. Když jsem si myslela, že bychom mohli vyrazit co nejdřív, tak řekla, že ale ještě potřebuje se připravit, nebo já nevim co potřebuje ještě dělat a že můžem vyrazit ve 13.00, to jsem zase já nadhodila teda ksicht, ale udržela se a řekla, že je mi to jedno. No nakonec tedy řekla, že ve 12.30. Aaaa, dost jsem utrpěla, protože jsem vážně měla představu, že když budeme mít konečně společné volno, tak že ráno (až se samozřejmě dosytosti vyspíme, ale rozhodně ne těsně před polednem) vstaneme a vyrazíme a budeme pryč pokud možno větší část dne. To jsem se ale asi přepočítala. No nenadělám nic. Odpoledne držte palce našim klukům, jinak bude rozhodující úterní utkání s Norskem - a to budou tedy nervy :-D Ne že bych nevěděla komu fandit :-D ale přeci jenom...

Žádné komentáře: