pátek 3. května 2013

Naše trojčata

Dnes jsem se probudila v 5,00 protože mi na okno bušil opět déšť a fičel vichr. V tomto duchu pokračuje celý den. Ráno jsme nakrmily a když jsem šla naposled před odchodem zkontrolovat zbývající 4 ovce, které ještě neporodily, viděla jsem, že jedna zrovna rodí. Tak jsem to pozorovala a když jsem viděla dvě nožičky a hlavičku, tak jsem věděla, že to bude v pohodě. Ellen spala, takže jsem jen přihlížela. Pak jsem podle listu zkontrolovala, že ovce bude mít 3 jehňata, tak jsem se trochu zhrozila. Pak přišla Alina, přinesla foťák, protože jsme si chtěly natočit porod v přímém přenosu. Další jehně šlo nožičkama napřed a než jsme si stačily všimnout, že jsou to zadní nožičky, tak jehně vypadlo samo - hurá - šlo napřed zadními nožičkami a přesto šlo samo, takže paráda. Třetí jehně vypadlo posléze také samo, jen jsem mu trochu pomohla. Vše jsme zvládly samy, Ellen přišla až když jsme měly hotovo s medicínou a vážením. Teď když jsem si myslela, že už vše máme za sebou, tak jsme samy přivedly na svět trojčata :-) Úžasný pocit :-)

Protože dnes celý den prší, tak jem 3,5 hodiny během dne využila na lenošení a surfování na netu a žranici :-D
Odpoledne jsme akorát nakrmily, daly novou podestýlku - slámu.
A za chvíli jedeme k Maren a Matsovi na večeři a posedět s nimi. Zítra mě čeká volný den a pro změnu má OPĚT pršet. Ach jo - prostě o těch mých volných dnech mám na počasí smůlu. Takže ještě nevím co budu dělat. V neděli má Geir narozeniny 56, takže musíme s Alinou vymyslet, co mu koupíme - neco levného, ale co ho potěší...

U Maren a Matse jsme měly k večeři tady tolik oblíbené lasagne se zeleninovým salátem (ledový salát, kukuřice v nálevu, kompotový ananas, okurka a zakysaná smetana). Zapila jsem to půlkou piva, přiznám se, že to bylo asi tak v 19,30 a my od nich odjížděli asi v 22,45, no a je tu povolený limit 0,2 promile, takže bych myslim, prošla úplně v pohodě.
Pak jsme hráli televizní hru, jmenuje se Wii - jsou k tomu takové ovladače a člověk si vybere jeden ze sportů (box, bowling, golf, tenis, basebal) a rukou s tím ovladačem dělá stejné pohyby jako při opravdovém sportu - je to asi takový novodobý způsob sportování. Mě nejvíc bavil bowling, ale jinak mě to nějak extra nenadchlo. Pak jsme sledovali Idol (je to něco jako u nás Česko hledá superstar) - všichni to žerou, protože tam je nějaká známá Ellen a už je ve finále. Mě se nejdřív zdála jako stejně stará jako já ale když jsem se dozvěděla, že jí je 17, tak jsem se zděsila - tady se tak těžko odhaduje věk lidí, většinou jim tipuju asi tak o 5 - 10 let víc. Nevim čím to je.

Žádné komentáře: