úterý 7. května 2013

Chlebíčky k obědu

Dnes byl opravdu krásný den :-) Ráno jsme začaly o něco dříve než jindy, protože jsme museli vyhnat zvěřinu na pastvu ještě před koňmi (tedy v 8,00). Budíček o půl hodiny dříve byl krutý, ale do tak krásného slunečného dnes se mi vstávalo lehce :-) Ani větřík nefoukal a teplota se odpoledne vyšplhala odhaduju na takových 17°C - bylo to na tričko :-)
Před polednem jsme měly asi hodinu volno, pak jsme vyměnily vodu. Pak mě Ellen trochu naštvala - protože mi neřekla, že oběd bude nezvykle brzy - už ve 12,30. Alina se zdekovala dovnitř, aniž by něco řekla. Takže já si v klidu dělala venku fotky oveček a jehňat a pak se ještě vrátila do ovečkárny pro zapomenutou mikinu - od domu se mi jakože zdálo, že někdo hvízdá a pokřikuje, ale Ellen každou chvíli pokřikuje a hvízdá na psy a ovce, jenže to jsem nevěděla, že to bylo na mě... No stačilo by kdyby na mě zavolala jménem, že? Pak jsem přišla domů a slyšela jsem zezhora cvakat příbory, tak jsem pochopila. 
Tak a teď abych se dostala k nadpisu - k obědu byly jenom místní chlebíčky, které jsme zase od někoho dostaly - jak já miluju naše český chlebíčky, tak tyhle mě teda nenadchly - byly 4 druhy:
- se syrovým lososem - čili sushi - no tak to jsem tedy nepozřela
- s nějakýma mořskýma potvorama - nevim přesně co to je, ale je to takový malý zakroucený růžové barvy
- pak jeden druh s něčím podobným karbanátku - ten jsem zkusila
- a jeden druh s normální šunkou - tak ten jsem si taky dala.
Takže dnešní oběd mě zas až tak neuspokojil, prostě není nad naše chlebíčky s brsalátem :-D

Pak jsme jely s Alinou ke mlýnu, tam jsme poseděly, nachytaly bronz a ve 14,30 jsme byly zase nachystané k práci, protože jsme vyháněly zbytek ovcí a jehňat (tedy z horní části) ven. Takže nainstalovat elektrický plot, nějaké menší úpravy uvnitř, protože stále zbývají 2 ovce, které ještě čekají jehňátka a 3 ovce, které mají čerstvá jehňátka, takže ty ven ještě nemůžou. Práce se nám tudíž o hodně zjednodušila a hlavně teď jsme více při krmení venku, což byla dnes výhoda vzhledem ke krásnému skoro letnímu počasí, ale od zítřka se to má pro změnu zase zkazit, zase má pršet a teploty klesnout zase na 8°C :-(
Pracovaly jsme dnes opravdu dlouho - skončily jsme v 19,30. Pak malá večeře s Alinou na terase :-) A ve 21,00 opět doplnění boxů s energetickými granulemi, kdybych měla počítat, kolik kilo jsem už zvedla kyblíků s vodou a těmi granulemi, tak se nedopočítám, ale určitě to bude několik tun!!! Páni, to budou svaly :-D

Jinak jak jsou ty ovečky a jehňata pod domem a blízko našich oken, tak v pokoji pořád slyšíme mečení - Ellen říkala, že tak ve 4,00 začínají vstávat a taky že jo - dnes mě probudily v 4,30 mečením :-)






Jo a jak dnes pražilo to sluníčko, tak mám samozřejmě spálený obličej a jak jsem si odhrnula vlasy z čela, tak tam mám vypálený pruh :-D

Žádné komentáře: