čtvrtek 9. května 2013

Předposlední jehňátko

Dnes jsme se probudily zase do zamračené oblohy. Teď spočívá krmení v naplnění kyblíků s vodou, naplnění boxů s energetickými granulemi a nakrmení pěti jehňat mlíkem - voda smíchaná se sušeným mlékem - moc hezky to voní a pokaždé, když to připravuju, tak mám chuť se toho napít :-) Takže v 10:00 máme hotovo, pak akorát ve 12 to samé, pak jsme měly odpoledne volno, protože bylo ošklivé počasí a chvílemi pršelo. Před odpoledním krmením jsme vyvedly hříbě s maminkou ven místo dvou beranů - jo to jsem asi zapomněla kdysi dávno dodat, že dvě ovce co jsou na louce před barákem, nejsou ovce, ale jsou to berani... Odpoledne krmení zase stejné + se narodilo předposlední jehně, takže jsem možná naposledy v životě mu dala výživu, desinfekci a zvážila jehně - bylo černé, ale narodilo se bílé ovci :-)
Pak jsem koukala na hokej, jenže v tom nejlepším - po normální hrací době jsme měli večeři (steak z nějakýho masa - teď nevim jaké, možná doplním později, vařené brambory, brokolice a zase brusinky), takže jsem prošvihla prodloužení a nájezdy, což mě štve. Ale měli by se kluci dát do kupy a zítra a hlavně v neděli s Kanadou předvést, že jsme hokejový národ a že patříme mezi špičku!!!
Protože se po večeři vyjasnilo (ano to je tu docela běžné, že celý den prší, prší, jen se leje a k večeru se vyjasní...) tak jsem Alinu vytáhla na malou procházku. Večer zase obvyklý rituál. Zítra jsme chtěly zase strávit večer s Matsem a Maren, jenže oni jedou zítra na celý víkend do Oslo na harness racing. Takže si asi uděláme filmový večer zítra jenom s Alinou.
Hawk domluvila jsem :-D

Žádné komentáře: