sobota 4. května 2013

Hokeeej

Dnes jsme poprvé neměli večeři, protože Ellen nějak polehávala, Alina říkala, že se necítí dobře, že je nemocná a že se potřebuje vyležet. Ještě, že jsem si dnes udělala zase nákup a koupila jsem si dobrý chlebík :-)
Po sedmé hodině přijel Michal a začali jsme sledovat utkání Slovenska s Finama. První o co mě poprosil, že se nestihl u nich navečeřet, tak jestli bych mu prý nedala něco k jídlu... haha, no my si sice můžeme vzít v kuchyni co chceme, ale že bysme museli živit cizí lidi... Tak ale vzhledem k tomu, že dnes jsem v naší kuchyni jenom snídala a nic jiného jsem si tam nevzala, tak jsem mu namazala dva plátky tousťáku se salámem :-D
Našli jsme dokonce stránky, kde to dávali ze slovenské televize, takže jsme rozuměli i komentářům, akorát kvalita nic moc. Když začali hrát naši, tak jsme si zapnuli norskou televizi, která ten zápas dávala. Takže Michal sledoval Slováky na notebooku se zvukem a já na televizi naše bez zvuku, protože stejně bych nic nerozuměla. Když měli Slováci přestávku, tak jsme pustili náš hokej na čt4 - je to zprostředkovaně přes ruské stránky, takže kvalita taky nic moc. A vzhledem k tomu, že tady u nás ve sklepě není moc dobrý signál na net, tak se to dost sekalo, i když Michal říkal, že to nemusí být signálem, ale spíš tím, že to někdo zprostředkovává na ten web z české televize.
Jediný hokej, který jsem mohla vidět celý a oni se naši teda zrovna moc nevytáhli... Příší utkání v základní skupině všechny začínají v 16,15, takže to nestíhám, protože od 16,00 pracujeme :-(

Žádné komentáře: