neděle 5. května 2013

Geirovy narozeniny

Tak protože dnes měla volno Alina a já měla pracovní neděli, tak bylo jako vždycky docela pěkné počasí - prý nejteplejší den - 14°C. Abych to upřesnila - doteď jsme měly volno vždycky v jiný den a Alina vždycky vyžrala lepší počasí. Takže ráno jsem všechno zvládla do 10,45, pak jsem si dala pauzu a v poledne klasická výměna vody. Protože měl Geir dnes 56. narozeniny, tak byl dnes sváteční oběd ve 14,00. Geirovi jsme dali coca-colové gumové medvídky a čokoládu (to nám poradili Mats a Maren - prý jsou to Geirovy oblíbené sladkosti). Na oběd přijela maminka Geira a Siri a Ina. Ellen uvařila masové koule s hnědou omáčkou, brambory a smetanové zelí, k tomu brusinky. Pak jsme chvilku s Alinou poseděly na terase, protože svítilo sluníčko a bylo vážně teplo. Pak jsem nastoupila na odpolední šichtu. Vzhledem k tomu, že jsem byla stále nacpaná od oběda a trvalo pěkné počasí, šla jsem po krmení na procházku k nedalekému mlýnu - konečně jsem viděla pořádný vodopád - totiž vzhledem k tomu, že v posledních dnech hodně pršelo, tak ten vodopád měl vážně grády!!!
V ovečkárně to už neskutečně smrdí, takže Ellen rozhodla, že zítra jdou ven - zítra a pozítří by snad mělo vydržet obstojné počasí, takže je konečně vyženeme :-)
Po procházce jsme měli dort (byl z jiné cukrárny, takže byl jiný než vždycky a tentokrát mě moc nenadchnul, protože zdál se mi máslový a byl strašně sladkej) - přijeli Ellenin bratr a Geirovy 2 sestry a 1 bratr, všichni se mi představili, ale jejich jména si samozřejmě nepamatuju, zaprvé vždycky si napoprvé jméno nepamatuju a i kdyby jo, tak tyhle norský zkomoleniny skoro ani nerozumim natož abych si je zapamatovala.
Večer jsem zase vyměnila vodu, doplnila energetické granule... ale ten smrad je snad toxickej, to se fakt nedá...

Žádné komentáře: