úterý 14. května 2013

Naštěstí tu fouká tak silný vítr, až to i ty Nory odfouklo...

... z mistrovství světa v hokeji :-)
Sláva!!! Samzřejmě že jsem fandila našim hokejistům!!! :-) Norů je mi líto, ale že dostali od nás pěkný klepec :-D Bála jsem se, že nedostanu večeři, ale dostala jsem - byla mléčná polívka s broklicí :-) Ale když jsem přišla ke stolu a řekla Ellen, že si je dáváme 7 minut před koncem 7:0, tak se mi zdálo, jakoby mi odstrčila talíř :-D Neee, samozřejmě si dělám srandu. Naštěstí tady Norové tolik ten hokej neprožívají, protože asi vědí, že nepatří mezi světovou špičku :-)
Ach jo... ale proč zase Švýcaři??? a v ještě tak blbém čase???

Dnes jsme mimo obvyklé krmení značkovaly jehňata náušnicemi do druhého ucha. Takže to byla pěkná posilovna - zvedat mnohdy i 15kg kusy :-)
Mimo jiné jsme dojely do Bryne koupit Ellen cukrlata k jejím zítřejším narozeninám, chtěly jsme původně koupit nějaku květinu, protože ty má Ellen ráda, ale ty se nám zdály drahé apropos... Candy King byly v akci :-) Ale tentokrát jsem odolala a ani si nekoupila - nějak se mi to už přejedlo, takže jsem na ně ani neměla chuť.

Žádné komentáře: