pátek 24. května 2013

Jaerdagen v Bryne

Vzhledem k tomu, že už nějakou tu dobu jsou téměř všechny ovečky a jehňata venku na pastvě, tak naše ranní a odpolední krmení se zredukovalo pouze na jedno kolečko sena, málo granulí a mléko pro teď už 9 opuštěných jehňat. Dopoledne jsme pokračovaly v čištění podlahy - celých 5 hodin nám trvala druhá půlka, pak jsme v půl druhé daly svačinku a poté jsme musely jít zkontrolovat ovce pěšky, protože čtyřkolku jsme měli v servisu s brzdou, kterou někdo zničil - vypadá to, že jsem jí zničila já, protože já jsem si toho všimla a přiznala to, ale Alina byla ta která se na začátku pořád rozjížděla s brzdou... Poté co jsme se ale vrátily z procházky, tak jako na potvoru zrovna Ellen přijela se čtyřkolkou, takže jsme tam dojely ještě jednou s potravou.
Tento víkend je v Bryne festival hudby a zábavy. Tak jsme se tam vydaly. Pouť s různýma atrakcema podobnýma u nás, akorát autodrom a střelnice chyběly, ale zase tam byly jiné atrakce - jako třeba výhra 2kg čokolády. Pak spousta stánků s jídlem z celého světa a čmongové - tudíž stejné jako u nás. Odolala jsem všem nástrahám a akorát v nákupním centru jsem si koupila tu nejlepší točenou zmrzlinu na světě (smetanová s kakaem), která mi vážně bude chybět :-( za 17NOK.

Jo a dnes si dal Geir k večeři Budvara :-) Asi vytušil, že se blíží datum mého odjezdu a že bych se ho mohla zeptat, jak mu chutnalo naše pivo, tak ho zkusil :-) Říkal, že včera měl Plzeň a že má radši Budvar :-) Takže bod pro budějovické pivo :-) Tady vyhrává na plné čáře :-)

No je to pravda... už se to nezadržitelně blíží... to to uteklo... a my máme s Alinou ještě tolik míst co chceme vidět... Takže si objednávám pěkné počasí na ty poslední týdny!!!!!

Žádné komentáře: