pondělí 13. května 2013

Bahno, voda

Řeknu vám, kdyby tak jak prší poslední týdny tady, pršelo v České republice, tak jsou další povodně a Prahu ohrožuje tisíciletá voda. Venku u boxů s energetickými granulemi se brodíme 5 cm bahna a s....k. Jsem ráda, že můžu poznat typické norské počasí, protože hodinu prší, další hodinu svítí sluníčko, pak je jenom zataženo, pak zase prší a takhle asi tak desetkrát dokola během dne. Každopádně mohlo mě to trknout hned první den, když jsem viděla ty větrné elektrárny, že tady si vítr neodpočine :-D Ale už jsem si docela zvykla. No takže včera jsme si s Alinou vypraly naše slušivé pracovní oblečky a dnes to byl úžasný pocit oblékat se do čistého a voňavého obleku :-) Ovšem tento pocit trval pouhých 5 minut :-D než se o mě začaly otírat ovce deroucí se k potravě a než jsem o sebe opřela zabahněný barel s granulemi. Takže po dnešním dni je můj oblek možná ještě špinavější než včera před praním :-D
Práce už není nijak náročná, až na to, že mi přijde, že neustále jen plníme boxy s granulemi, plníme barely, převážíme, je to asi tak, že 500kg pytle s granulemi přeložíme nejdřív do barelů a pak do boxů během dvou dní, takže si to spočtěte, kolik kilo tady celkem nazvedám :-D
Když před polednem přestalo pršet, tak jsme se vydaly sít trávu :-) bylo to docela vtipný, foukal vítr, takže semínka lítala všude jenom ne tam kam měla :-) a málem jsem se utopila v bažině :-)
Dnes k večeři byly rybí prsty s bramborem. Člověk by čekal, že by tady mohli mít opravdu rybí prsty, ale byly úplně stejně rozblemtaný jako u nás :-D

Žádné komentáře: