středa 29. května 2013

Setí trávy

Dnes jsme se zase probudili do jasné oblohy a teplého dne. Nakrmily jsme hladové krčky, umyly zase nějaké kyblíky - snad už to bude vše a pak čekaly asi půl hodiny na Ellen. Na vzdálené pastvině jsme sely trávu. Nezdálo se to, ale skončily jsme ve 13.00, pak jsme měly do 16.15 pauzu. Přiznám se asi na hodinu jsem si lehla a chvilku jsem i usnula. Ač práce tak těžká není, tak přeci jenom každodenní pobyt na čerstvém vzduchu člověka zmáhá :-) Poté jsme mákly, protože jsem sbíraly větší kameny na protějším poli, kde Ellen v sobotu sela trávu. Některé balvany byly dost velké, že jsme s nimi i dvě měly co dělat. Během odpoledne se zatáhlo a teď navečer začalo pršet.
Zdá se mi, že Alinu to v posledních dnech nějak nebaví, když vidim její kyselej ksicht, tak hned taky ztratim chuť do práce. Nee, že mě by to v posledních dnech nějak extra bavilo, ale rozhodně se netvářim jako kakabus. Je vidět, že i Ellen občas vypadá přepracovaně. Je pravda, že kolikrát my ráno začínáme pracovat a Ellen už něco udělala a naopak odpoledne, když my už končíme, ona pořád něco dělá. Vlastně i v neděli když máme volno, tak ona něco dělá. Nechápu, jak to může vydržet... Předpověď počasí se tu střídá častějc než ponožky... ještě včera byla předpověď na příštích 7 dní teploty kolem 18°C, dneska už jenom 13°C. Nemá smysl tu předpověď sledovat, protože oni tady v Norsku nevědi ani hodinu dopředu jak bude.


Žádné komentáře: