středa 29. května 2013

Dokončovací práce

Vzhledem k tomu, že jsem se ráno probudila do jasné oblohy a tepla, tak jsem po snídani sedla na kolo a udělala si okruh do Bryne na zmrzku a pak relax v Fotland u mlýna. To bylo tak akorát, ve 12.00 jsme začaly pracovat - čištění kyblíků aby byly čisté na další rok, pak ostříhání drápů zbytku ovcí a medicína pro zbytek jehňat. Pak jsme se zase povozily v té kleci, to když jsme stěhovaly ovce a jehňata na pastvinu. Doma v ovečkárně už zbylo asi jenom 4 ovce a jehňata - ty který se narodily jako poslední a pak jedna nemocná ovečka, kterou musíme sledovat. V 17.15 jsme odjížděly s Ellen do Sandnes na klusácké dostihy. Geir byl zase favorit, řídil 3 koně, ale bohužel ani jednou nezvítězil. Vzhledem k tomu, že Ellen nic nevařila, tak jsme si tam daly večeři - já si dala jehněčí maso s bramborem - 170NOK. Nebylo tak dobré jako jehněčí Ellen. Po příjezdu domů jsme ještě nakrmily jehňátka - teď už vlastně jenom děláme mléko pro 9 opuštěných jehňat. 5 z nich jsou tak roztomilí tvorové, si k nim sednu a oni se na mě seběhnou a začnou mě okusovat a vyskakovat na mě :-) Naprosto úžasný :-)

Žádné komentáře: