sobota 4. května 2013

Nákupní horečka a deštivý volný den

Dnes jsem se probudila a pro změnu zase bylo zataženo a vypadalo to, že každou chvíli začne pršet, než jsem se vypravila, tak samozřejmě pršet začalo. Vzhledem k tomu, že jsem musela sehnat dárek pro Geira, tak jsem jela nejdřív do Bryne, no a protože bylo hnusný počasí - ideální tak akorát na nákupy, jela jsem do nákupního centra a prošla obchody. Těch pěkných věcí co jsem tam objevila, mít tak víc peněz, to by se to nakupovalo. Tak jsem si akorát pár pěkných kousků zkusila a pak je zase vrátila do regálu. Jediný co jsem si koupila byla turistická mapa tady té oblasti. Konečně nějaká pořádná turistická mapa, ne jenom ty reklamní brožury co mám. No pořádná... z našimi turistickými mapami se to samozřejmě srovnávat nedá a to ani kvalitou ani cenou (150NOK!!!). Pak jsem se spíš tak projela autem. Vyjela jsem na jeden kopec a že se tam projdu - šla jsem pustinou, jenom pastviny a kameny, jedno jezero a když jsem šla, šla, šla a nikde nic zvláštního a pak se ty cestičky najednou začaly moc rozvětvovat, že jsem se bála, že bych se tam mohla zamotat, tak jsem se radši otočila a šla zpátky - dobře jsem udělala, protože v tu chvíli začalo pršet, takže než jsem došla k autu, byla jsem mokrá - tedy jenom stehna, protože jinak jsem měla návleky a nepromokavou bundu, ale i na těch stehnech to studilo. Protože bylo ještě brzy a mě se nechtělo vracet, tak jsem se dojela podívat ještě na jedno místo - pořádný les, kde by určitě rostly houby, kdyby bylo větší teplo - všude strašný mokro, jezero, potůčky, tak jsem se tam zase trochu prošla a pak jela domů.
Večer přijede Michal a budeme se prát jaký hokej budeme sledovat, jestli Čechy nebo Slováky :-D

Žádné komentáře: