pátek 31. května 2013

Hubení bodláků II

Tak jsme vymyslely novou metodu a hlavně jsme se dozvěděly, že máme hubit ještě jiné rostliny než jenom bodláky, které jsme včera přeskakovaly, takže to dneska šlo jako po másle :-) Taky jsme na každej bodlák vypotřebovaly asi tak třikrát více jedu než včera, takže jed ubýval docela rychle :-D Dopoledne jsme půlku kanystru (tj.35 litrů) vypotřebovaly za 2 hodiny, pak jsme sjely na nákup. Od Ellen jsem dostala na nákup dnešní večeře 500NOK, utratila jsem však jenom 220NOK.
Nejdřív jsme dojely do banky (já si vybrala 3000NOK) a když jsme se vracely zpátky na parkoviště k autu, vidím povědomé auto a on to Michal - paráda :-) už i v Bryne potkávám známé lidi :-) Takže jsme s ním hodily řeč a domluvily se na dnešní večer, že by mohl k nám přijet a zkoukneme nějaký film a hlavně dáme pivo :-)
Koupila jsem kuřecí prsa, brambory, olej na řízky a rajčata, okurku, cibuli - na salát. Vše ostatní má Ellen v kuchyni a strouhanku už mám nějakou dobu koupenou. Odpoledne jsme vyrazily znovu s plným kanystrem a vážně jsme na to šláply, protože celý kanystr jsme nyní vypotřebovaly za 2 hodiny 15 minut, pak jsme 15 minut poseděly na pastvině abysme to měly akorát zpátky domů zkontrolovat ovce a v 16.00 připravit mléko pro jehňata. Takže paráda, jak jsme se toho včera obávaly a děsily se té hrůzy, tak to bylo v pohodě :-) Počasí nám také přálo - teplo 17°C a sluníčko i když ne takové jasno jako včera. Teď se psychicky připravuju na vaření večeře.

Aktualita ohledně večeře:
Večeře byla naplánovaná na 19.00, takže jsem si v klidu začala kuchtit v 17.15, nejdřív jsem udělala salát - rajče, okurka, cibule a nálev, to bylo rychlé a jednoduché.
Pak jsem začala připravovat maso, najít paličku na maso bylo nemožné, jenže Ellen s Geirem odjely na nákup, takže jsme poslaly sms, nejdřív přišla odpověď - co to je, jestli něco na vaření, a pak: Ahaaa, na naklepání masa - tak to nemám :-) Tak jsem si říkala, no tak to jsem nahraná - co s těmi kuřecími prsy... tak jsem je nějak rozřezala tak aby z nich byly menší kousky, některé vysoké jsem rozřízla podélně. Alina mi pomohla okrájet brambory. Pak jsem řízky obalila. V 18.30 jsem začala vařit brambory, 18.45 smažit řízky. Samozřejmě jsem si to špatně naplánovala, takže večeře byla hotová v 19.20. Alina mi pomohla, zatímco já jsem smažila, ona rozmixovala brambory a vlastně udělala kaši, taky jí dosolila, takže byla vážně vynikající. Když jsem smažila, Ellen s Geirem dorazili, Geir to komentoval, že to voní :-) Ellen raději zavřela dveře na chodbu, kde mají požární čidlo. Už několikrát se jim spustilo :) No takže jsem zvládla nasmažit řízky z 6 kuřecích prsou. Všem moc chutnalo, aspoň mi to několikrát všichni pochválili. Akorát Alina si neodpustila, že to je typické německé jídlo, tak jsem vysvětlila, že u nás je též velmi oblíbené. Ellen se ptala jak jsem to připravila, tak jsem jí to vysvětlila a nechala jí zbytek strouhanky. Ufff, máááám to úspěšně za sebou :-)

Večer jsme s Alinou shlédly film Vykoupení z věznice Shawshank a dali pivko za tím náročným pracovním týdnem :-)

Žádné komentáře: