pondělí 6. května 2013

Část ovcí s jehňaty jsou venku :-)

Zapnu počítač a co to vidim??? Naši prohrávají se Švýcarskem??? Doufám, že než napíšu dnešní příspěvěk, tak se to otočí!!!

Dnes nastal den D - ráno jsme nakrmily jako obvykle a pak jsme začaly připravovat opatření k vyhnání ovcí a jehňat v dolní části ven na pastvu. Na pastvině pod našimi okny se tráva krásně zazelenala, takže jsme nejdříve polovinu obehnali elektrickým plotem, nainstalovaly boxy na energetické granule, postavily z kovových plotů uličku z ovečkárny na pastvinu. Před polednem jsme měly akorát volno 45 minut na sváču a pak zase do práce - udělat nějaké úpravy v ovečkárně a KONEČNĚ je vyhnat ven - to bylo křiku, když se mohli všichni pořádně proběhnout a vyběhnout na zelenou trávu. Zase jsme byly celý den v kontaktu s Ellen, něco jsem rozuměla já lépe, něco Alina, takže se tak nějak vzájemně doplňujeme, ale zdá se mi, že konečně vim co mám dělat :-D Pak jsme plynule přešly do odpoledního krmení. Takže od zítřka nám sice odpadlo pokládání podestýlky v dolní části a krmení, protože to mají už venku, ale zase prý je budeme muset vyhánět každé ráno už v 8,00 (takže budu muset vstávat o půl hodiny dříve než doteď :-( ach jo.
Jinak co se týká počasí, tak bylo celkem teplo, ale zataženo, odpoledne i spadlo pár kapek.

Tak příspěvek jsem dopsala a stav hokeje se nezměnil, ale je to dobrý, přes jedny stránky můžu sledovat hokej na čt4, kvalita sice není tak dobrá a občas se tam objeví přes celou obrazovku reklama, ale je to lepší než jenom číst komentáře na netu.

No to snad ne - minutu po tom, co to dopíšu nám Švýcaři dali gól, to je teda bída :-( Fanděte víc!!!

Tak doufám, že se naši klucí vzchopí a budeme bojovat aspoň o nějakou medaili, protože jsem tady všem řekla, že jsme dobří v hokeji, že běžně obsazujeme na šampionátech přední příčky :-D

Žádné komentáře: