úterý 11. června 2013

Poslední den...

... a zítra už spím doma.
To to uteklo.

Dnes jsme ještě krmily jehňata kontrolovaly pastviny a kdyby bylo hezky, tak jsme měly ještě hubit bodláky... naštěstí je celý den zataženo, ale nepršelo. Tak nevim. Dopoledne jsme byly vybrat peníze v bance. Pak Alina vařila oběd - těstoviny s omáčkou z rajčat, cibule a tuňáka, s kořením - provensálský a tymián. Akorát s těmi těstovinami jsme to nějak neodhadly - pro šest lidí jsme udělaly plný hrnec a snědla se tak třetina :-D Protože Geir v sobotu v Bergenu vyhrál, tak jsme dnes dostali dort, takže byl i zákusek po obědě :-)
Odpoledne jsem se snažila sbalit věci, ale nějak to nejde... nechci tu nic nechat, ale krosna bohužel neni nafukovací... nechám to přes noc - třeba něco splaskne...
Teď ještě jedeme naposledy na harness racing.

Tak nám naposled Geir předvedl parádní vítězství s Dagem Odinsonem :-) Po návratu na farmu jsme ještě dali dorta :-) Přinesly jsme si vážící zařízení, kterým jsme vážily jehňata po narození a teď s ním vážíme naše zavazadla, takže na první pokus moje krosna měla 24kg (platí se za každé kilo 60NOK). Takže jsem začala přesouvat a přesouvat z jednoho batohu do druhého a stáhla jsem to na 21kg, ale stále tam nemám vše :-( Takže buď budu doufat, že bude prázdné letadlo a budou schovívaví nebo se holt ještě naposled plácnu přes kapsu... Jen doufám, že nebudou vážit mě... to bych se asi nedoplatila :-D
Tak dobrou poslední noc v Norsku :-(

Žádné komentáře: