pondělí 10. června 2013

Grilovačka se Zdendou

Vzhledem k tomu, že jsme byly na farmě úplně samy, tak jsem měla asi nějaký zvláštní pocit, protože jsem špatně spala a aby toho nebylo málo, tak ještě ve 3.45 začal pískat alarm v domě, takže nás to obě vyhnalo z postele. Jenže my vůbec nevěděly, co dělat... Tak jsme všude možně hledaly, co se kde stalo, ale na nic jsme nepřišly a pak kde to vypnout, jenže to jsem taky na nic nepřišly... Poslaly jsme tedy Ellen zprávu, jenže v tuhle hodinu nám určitě nemohla odpovědět. Asi po pěti minutách alarm přestal pískat a my šly spát. To jsem zase nemohla usnout. Takže noc teda krušná...
Ráno jsme klasicky udělaly mlíko a pak vyrazily na naší snad už poslední pracovní směnu - hubení bodláků. Protože už to bylo vážně naposledy, tak nás to moc nebavilo. Jediné dobré bylo, že sluníčko pálilo, tak ta co řídila čtyřkolku se mohla opalovat. Jsem si všimla, že Alina spoustu jedu vystříkala jenom na trávu. Prostě aby to odsejpalo. Pak jsme zkontrolovaly ovce a to bylo tak akorát, takže jsme znovu udělaly mlíko a vyrazily do Bryne na nákupy - kromě jiného červené víno pro Geira a orchidej pro Ellen a na závěr poslední točenou norskou zmrzlinu.
Poté trochu s předstihem jsme připravili mlíko pro jehňata a v 15.20 mě vyzvednul Zdenda a jeli jsme na pláž. Asi jsem se o něm ještě nezmínila, ale asi před 14 dny mě našel na fcb v jedné skupině, která se jmenuje Češi a Slováci v Norsku, tak mě kontaktoval, protože bydlí nedaleko Ålgard, což je pár kilometrů od nás. Tak jsme se domluvili, abysme se ještě sešli a bylo to opravdu na poslední chvíli. Dřív jsem neměla čas buď já nebo on. Ale vyšlo to parádně. Vyzvednul mě u nás na farmě a jeli jsme směr pláž. Jenže čím víc jsme se blížili, tím se zatáhlo a když jsme vystupili u pláže, tak pěkně fičel vítr, teplota ukazovala 12°C. No nic, vzali jsme gril a karimatku, Zdenda koupil nějaký žebírka, kukuřici a snažili se najít vhodné místo, kde by nefoukalo. Před pláží tam byly takové písečné duny, tak když se v jedné zdálo, že nefouká, tak jsme rozdělali gril a než se to roztopilo, tak foukat začalo, tak jsme se přesunuli o kousek dál a tam už to bylo v pohodě a dokonce se rozfoukaly mraky a sluníčko začalo pálit. Takže jsme nejdřív ogrilovali ty žebírka s kukuřicí. Vážně jsem si pochutnala! No a pak mi to nedalo a musela jsem využít toho pěkného počasí a svlíkla jsem se do plavek a vlezla do moře. Teplotu vody jsme odhadli tak na 10°C. No jestli jsem vlezla do toho moře celá nechám na vaší fantazii :-D
Poté jsme ještě chvilku klábosili a když mi začala být zima z toho jak jsem měla na sobě ty mokré plavky, tak jsme se sbalili a jeli domů. V 19.00 mě Zdenda vysadil u nás na farmě. Bylo to velice příjemné zpestření na závěr. Jen jsme zkonstatovali, že škoda, že jsme na sebe nenarazili dřív, mohli jsme podniknout nějaké výlety spolu a mohla jsem se k nim přidat na nějaké párty, které pořádají s Polákama, které tu v okolí zná. No zhodnotili jsme situaci v Čechách a v Norsku a tak.
Tak a teď už netrpělivě vyhlížíme až se Ellen a Geir vrátí se štěnátkem a doufám, že nebudeme mít nějaký průser, že jsme něco udělaly špatně nebo na něco zapomněly...




Tak a tohle krásný roztomilý heboučký stvoření přivezli Ellen a Geir dnes ve 21.00 hodin:

Chocco:



Žádné komentáře: