středa 2. února 2022

Spánek

 Já ten spánek deti fakt nejsem schopna pochopit ani po dvou a čtvrt letech a ani s druhým dítětem... proč moje děti mají takový problém usnout když jsou nakrmeny (pozor dokonce umělým mlikem), když mají suchou plinku a když 2 hodiny ležím vedle něj a mám čas jen na něj. Proste sebou pořád musí šít a hýbat se a otevírat oči aby mu náhodou něco neuteklo. Jednou chce deku na hlavu aby zavřel oči pak zase mu to vadí. Jednou usne v tichu Jednou mu to vadí. To už se fakt nedá. To je na blázinec. Fakt že jo. Třeba bych to s druhým až tak neřešila ale když on je vidět že fakt zabírá ale nemůže zabrat pořádně a pak nespí prostě a vydává různé zvuky. No a to ruší zase toho staršího, který je citlivý na hluk ve spánku. Aspoň teda někdy určitě. Někdy mu to nevadí ale často jo. A panelákové zdi prostě jsou panelákové zdi. Všechno slyšet jako bys byla ve stejné místnosti... jako doufám že tohle období brzy přejde a bude spát Kubík tak nějak normálně nebo nevím co je normální. Už že mě všichni blízcí dělají blázna. Asi už fakt jsem. Tak doufám že se doziju věku svých kluků kdy s nima bude sranda a budou spát už jen celou noc od osmi aspoň do sedmi. Kéž by. 

Tak jsem si dala dva panáky rumu do čaje a nic. Dnešní spánek celý den Kubík téměř bojkotoval. Nebo mě to tak přišlo. Ráno vzhůru od 5, pak spánek v autě pul hodiny. Pak doma asi tak třikrát 20 minut. V půl čtvrté jsem s ním šla ven v kočárku. Spal pak ještě doma do sedmi. Absolutní bojkot režimu ale nechala jsem ho teď je půl desáté a ještě podle mě nespí. Nejdřív teda řev ale když šel spát Matýsek tak jsem ho dala do postýlky pod kolotoč a byl ticho. Stihla jsem se umýt a když jsem přišla so ložnice v domnění že spí, tak na mě koukal. Od té doby se tu kroutí a heká. Prý si toho nemám všímat a mám spát ale mě to vadí a nejde mi usnout. No moje chyba. Tak čekám co z toho bude a kdy začne knourat že má hlad.

Žádné komentáře: