sobota 5. února 2022

Matysek u babicky a dedy na chatě

 Muž má víkend noční a Matýsek jel s prarodici na chatu. Já sama v Sázavě. Kubík spí jak miminko. Přes den. V noci asi moc ne. Ale já jsem tak unavená že jsem to trochu zaspala. Jako byla jsem každou chvíli vzhůru ale pak jsem hned usnula. Kubík pil 3x za noc. Jako to je dost. Nebaví mě tolikrát dělat UM a mýt lahvičku. Ale co se dá dělat. Párkrát když se vzbudí brzy tak se snažím uspat dudlikem. Ale k ránu ho asi trápí bříško,prdy a kakání tak to už moc nespime. Ráno se vzbudil v 7, chvíli zábava, masáž, krmení a pak se zdá že chce spát tak se zachumlá do deky a usne a takto spí s pár probuzenim 4 hodiny. Pak zase krmení, masáž, hra a do hodiny zase spí a spí hodinu a pul. Pak opět to samé ale bříško ho hodně bolí tak tlacime a musí se vykadit. Pak dobrý ale po chvíli je zase otrávený a chce spát. To volá kamarádka jestli nejdeme ven tak nás obleknu a jdeme do kočárku, tam spí, chvílemi se probudí ale za chvíli zase usne. Po příchodu domu spí pořád dál. Čekám že v noci bude víc vzhůru... No co se dá dělat... jsem zvědavá jak dlouho takový režim potrvá.  Nebo jestli ho nemám přes den začít budit a jestli by v noci nespal lépe... pár dní tomu dám a uvidím jestli se nesrovná sám. Přes den takovou pohodu jako dnes jsem snad nikdy neměla. S Matyskem vůbec. A s Kubikem zatím taky ne. Zdá se že usínání s dekou přes obličej je dobrý způsob.

Žádné komentáře: