neděle 30. ledna 2022

Jak jsem se vzdala kojení

Nějak se mi nechtělo kojit každou hodinu. Kubík je fakt hladovec a po zkušenosti s Matyskem že věčně vřískal a nejspíš určitě z hladu, jsem to nechtěla znovu zažít. Nehledě na to že když chodím s Matyskem ven tak než se vypravíme tak je to hodina a Kubík už by byl zase hladový

Jako ne vždy ale prostě po prvních pár dnech kdy se kojil každou hodinu a já cítila že v těch prsou nic není jsem dala první flašku na zkoušku a on si ji krásně vzal, vypil ji a usnul. No a tak jsem postupně zvyšovala dávky protože jsme šli ven a já potřebovala aby spal aspoň 2 hodiny, Pak jsem zase jela k doktorce a chtěla jsem aby to celé prospal.  A nechtěla jsem kojit někde venku nebo v nemocnici. Pak jsem to zkusila na noc jestli bude dele spat. No a tak se moje mléko začalo ztrácet víc a víc což jsem samozřejmě čekala ale doufala jsem že to nebude mít tak rychlý konec. Dnes už přes den si nevzal pořádně z prsů ani jednou,doufám že v noci si jednou vezme. Ale prostě to mléko mizí. Takže se obávám že do týdne je úplně po kojení. A je pravda že v noci po flasce spí I 4-5 hodin první spánek a po kojení se probudí nejdéle za 2 hodiny... takže myslím že kojení jsem si uzila s Matyskem ale teď chci zkusit jestli to UM má vliv na spánek jak se říká. Samozřejmě to UM není extra výhra že jsem zkusila dvě a týden vždy po nich pěkně kadil a pak ho to ucpalo že se nemohl vykadit... ale to kojeny Matýsek se taky nemohl vykadit, používala jsem rourku. Na Kubika taky a přiznám že už jsem na to neměla žaludek. Taky jsem zase hned po pár dnech řešila prdíky co jsem zase snědla že tak brečí, že ho bolí bříško a tak. Už si chci dát kofeinovy kafe a neřešit jestli po tom spí nebo ne. Taky nechci pořád koukat co můžu sníst a co ne aby neměl alergickou reakci a v neposlední době občas si asi už budu potřebovat dát panáka nebo skleničku abych to všechno zvládla a nehroutila se každý den z toho jak to nezvládám... já vím jsem sobec ale takových děti je na UM a jsou zdravé a možná i spokojenější protože jsou prostě dostatečně nakrmene na ty cca 3 hodiny...

Ne že bych se ho chtěla zbavovat ale taky třeba budu chtít s Matyskem někam jen sama a s flaškou můžu nechat Kubika za nějaký čas Mirovi nebo mamce. Těch důvodu bude ještě o něco víc  ale spíš takový blbosti jako že už chci nosit normální podprsenku a noční košili. Ja vím možná toho budu někdy litovat že jsem se toho kojení dobrovolně vzdala že zas spoustu věcí ulehčí,  ale asi bych s tím bojovala a pak bych možná pořád přemýšlela jestli bych to neměla s UM lehčí a vzhledem k tomu že víc děti neplánuju 😁🙈 tak bych na to už nikdy nepřišla... takže asi tak ve zkratce 😁🙉🙈

Žádné komentáře: